افشای جزئیات تازه از تعطیلات جنجالی بن‌سلمان در مالدیو/ مهمانی‌های شبانه با حضور مدل‌های خارجی

یک وب‌سایت آفریقایی با انتشار گزارشی برخی جزئیات پنهان تعطیلات جنجالی محمد بن سلمان در جزیره مالدیو را افشا کرد.

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان،  اخیراً وب‌سایت «ذا آفریقا ریپورت» گزارشی درباره زندگی مرفه و پرهزینه «محمد بن سلمان» ولیعهد عربستان سعودی منتشر کرده است. نویسنده این گزارش در ابتدای مقاله خود از علاقه ولیعهد سعودی به اسراف کردن نوشته توضیح داد که نیمه اول سال ۲۰۱۵ برای محمد بن سلمان پس از مرگ «ملک عبدالله» پادشاه سابق عربستان سعودی دوره‌ای پر از هیجان بود. در این دوره پدر محمد بن سلمان، پادشاه عربستان شد و به این ترتیب اموال این کشور به‌راحتی در دست شاهزاده جوان سعودی قرار گرفت.

در این گزارش آمده است که بن‌سلمان در آن زمان یک استراتژی برنامه‌ریزی‌شده جهت بی‌اعتبار کردن «محمد بن نایف» پسرعموی خود که در آوریل ۲۰۱۵ به ولیعهدی منصوب شده بود ایجاد کرد و مارس ۲۰۱۵ جنگ یمن که اولین عملیات گسترده خارج از مرز‌ها برای ارتش عربستان بود شروع شد.

به این ترتیب محمد بن سلمان جزیره «مالدیو» را به‌عنوان مکانی جهت گذراندن اوقات فراغت و تعطیلات انتخاب کرد. این شاهزاده ۳۰ ساله سعودی تصمیم گرفت که به‌دور از ترس و توطئه‌ها و گرمای خسته‌کننده ماه جولای در ریاض و به‌دور از چشم همه تعطیلات سرگرم‌کننده در این جزیره برای خود داشته باشد، این در حالی است که او پیشنهاد سفر به مناطقی که شاهزاده‌های سعودی به‌شکل معمول به آنجا می‌روند مانند پاریس و منطقه ساحلی فرنچ ریویرا در فرانسه و دیگر مناطق مشهور تفریحی را رد کرده تصمیم گرفت که به مالدیو برود.

محمد بن سلمان در اقامتگاهی همانند بهشتی روی آب‌های فیروزه‌ای اقیانوس آرام با ۵۰ ویلا که بالای صخره‌های مرجانی قرار گرفته و پر از مناظر و استخر‌های شگفت‌انگیز بود ساکن شد.

بر اساس این گزارش تعداد کمی از ده‌ها دوست خوش‌شانس محمد بن سلمان برای لذت بردن از امکانات تفریحی این منطقه که شامل یک کلوپ شبانه با سرداب‌های پر از بهترین نوشیدنی‌های فرانسوی و یک رستوران مشرف به دریا بود مهمان وی شدند.

قبل از رسیدن بن‌سلمان و مهمانانش نزدیک به ۱۵۰ مدل برزیلی و روسی وارد این جزیره شده بودند که این دختران بعد از انجام مراحل خاص به ویلا‌ها منتقل شدند.

علاوه بر ۵۰ میلیون دلار هزینه اجاره یک‌ماهه جزیره، بن‌سلمان به هر کارگر جزیره نیز وعده حقوق ۵۰۰۰ هزار دلاری و پاداش سخاوتمندانه داد، در حالی که این کارگران معمولاً ماهیانه ۱۰۰۰ یا ۱۲۰۰ دلار حقوق می‌گیرند. این هزینه‌ها برای حفظ حریم خصوصی و رازداری بود، بن‌سلمان بسیار مایل بود این سفر را از دید روزنامه‌ها و رسانه‌ها دور نگه‌دارد.

برای حفظ محرمانه بودن جشن و این سفر، کارمندان مجاز نبودند تلفن‌های هوشمند خود را به این جزیره بیاورند و فقط موبایل نوکیا ۳۳۱۰ برای برقراری تماس مجاز بود آورده شود، حتی دونفر از کارمندان از این سفر محروم شدند، زیرا این شروط را نقض کرده بودند. از برخی کارمندان خواسته شد از مدلینگ‌ها هنگام ورود به جزیره استقبال کنند و هنگامی که آن‌ها به اسکله جزیره رسیدند هر یک با یک گاری کوچک مخصوص بازی گلف به یک کلینیک پزشکی منتقل شدند تا اطمینان حاصل شود که بیماری جنسی ندارند.

همچنین برای سرگرمی محمد بن سلمان و میهمانانش کنسرت‌هایی با حضور خواننده‌های هلندی برگزار شد.

محمد بن سلمان و دوستانش نیز پس از اتمام بررسی‌های پزشکی و استقرار هریک از مدلینگ‌ها در ویلای خود، با هواپیما‌های آبی ـ خاکی وارد شدند.


بیشتر بخوانید

شب جشن، محمد بن سلمان بسیار ذوق‌زده بود و وارد جایگاهی که خواننده در آن حضور داشت شد و مدل‌ها کف زدند و او شروع به پخش آهنگ‌های رقص مورد علاقه خود کرد. خواننده هلندی این جشن که زیر لب به بن‌سلمان ناسزا می‌گفت، از او دور شد.

بعد از آن به‌سرعت اخبار مربوط به محمد بن سلمان و استراحتگاه و برنامه‌های جشن یک‌ماهه وی منتشر شد و بعد از اینکه رسانه‌ها بر اخبار مربوط به تعطیلات جنجالی محمد بن سلمان متمرکز شدند وی چاره‌ای جز ترک این جزیره رؤیایی و ایده‌آل نداشت.

به‌دنبال آن شاهزاده جوان سعودی ترجیح داد ادامه تعطیلات خود را در ریویرای فرانسه بگذراند و در آنجا شیفته یک قایق تفریحی فوق‌العاده «سرین» شد که طول آن به ۱۳۵ متر می‌رسید و شامل جکوزی و سینما و سالن بدنسازی و... بود. محمد بن سلمان بعد از اینکه یک روز را در این قایق گذراند تصمیم گرفت که آن را برای خودش خریداری کند. سرانجام بن‌سلمان پس از چند هفته مذاکره با یوری شفلر، مالک میلیاردر روسی و تاجر مشروبات الکلی این قایق را با قیمت ۴۲۹ میلیون دلار خریداری کرد و در پایان آن را در دریای سرخ قرارداد تا در مواقع لزوم برای استراحت جایی داشته باشد.

این قایق زمانی در زمره سه قایق تفریحی غول‌پیکر جهان بود. ۳ سال گذشته، بیل گیتس و خانواده‌اش برای یک سفر یک‌هفته‌ای این قایق را به‌بهای ۵‌میلیون‌دلار اجاره کردند. این قایق ۱۵ اتاق، یک کلوپ شبانه، سینما، دیوار صخره‌نوردی، چند استخر، کتابخانه، باشگاه ورزشی و دو هلی‌پاد دارد.

منبع:تسنیم

انتهای پیام/

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۹
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۲۸ ۲۹ بهمن ۱۳۹۹
بچسبین به خودمون ماشدیم خوب جهان همگی بد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۲۴ ۲۹ بهمن ۱۳۹۹
به حق امیرالمومنین علی (ع) هرچه زودتر این بن سلمان بمیره اونم با ذلت انشالله
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۲۶ ۲۸ بهمن ۱۳۹۹
مردم عربستان قیام کنید....دارن حق شما را این خانواده فاسد می خورد..در فساد وفحشا خرج می کنه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۲۸ ۲۷ بهمن ۱۳۹۹
لعنتی
Iran (Islamic Republic of)
پارسافر
۲۰:۰۶ ۲۷ بهمن ۱۳۹۹
به خدا قسم نادان تر از این وهابی ها من سراغ ندارم.البته سران کشورک های عربی کلا نادان هستن اما این فرقه وهابیت واقعا طرفدارانش به شدت نادان هستن.میخوان با کشتن دوستان اهل بیت پیامبر علیهم السلام برن بهشت.
Iran (Islamic Republic of)
محسن
۱۷:۴۵ ۲۷ بهمن ۱۳۹۹
این نیز گذشت تا بعد ............ جدیدتر بیاید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۲۵ ۲۷ بهمن ۱۳۹۹
آدم شرمش می یاد بخونه وای به حال اینکه این صحنه ها رو ببینه
مسئولین باید همتراز قشر ضعیف جامعه باشند نه جزء مرفهین
Iran (Islamic Republic of)
عبیدالله
۱۶:۵۰ ۲۸ بهمن ۱۳۹۹
دقیقا مثل مقامات ج ا که هم ردیف ضعیفترین اقشار جامعه زندگی میکنند!!!!!؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۲۴ ۲۷ بهمن ۱۳۹۹
آقازاده های مسئولین ایران هم دست کمی از ایشون ندارند
آخرین اخبار