فکری: دریافت گل‌‎های بچگانه کارمان را سخت کرد

سرمربی تیم فوتبال استقلال بعد از شکست مقابل تیم سپاهان در مورد این دیدار توضیحاتی داد.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال  گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،  محمود فکری سرمربی تیم فوتبال استقلال بعد از شکست تیمش مقابل تیم سپاهان در مورد این دیدار گفت: به تیم سپاهان بابت این برد تبریک و به هر دو تیم خسته نباشید می‌گویم. بازیکنان ما تمرکز نداشتند هر چند دلایلش را خودم می‌دانم. امروز گل‌های خیلی بچه‌گانه‌ای خوردیم که کار را سخت کرد. در بازی که در هر ۲ نیمه می‌شد به گل برسیم و حتی با برد بیرون بیاییم بچه‌گانه رفتار کردیم و ۳ امتیاز مهم را از دست دادیم. 

فکری در پاسخ به این سوال که آیا بهتر نبود به جای ۳ مدافع از ۴ مدافع استفاده می‌کرد گفت: خدا را شکر که بازی را باختیم و دوباره سوال‌های کارشناسانه شروع شد. زمانی که تیم ما می‌برد کسی سوال نمی‌پرسد، ولی وقتی می‌بازیم سوال‌ها همه به این سمت و سو می‌رود. همانطور که گفتم امروز روز بد مدافعان ما بود و تمرکز نداشتیم. خیلی تلاش کردیم بازیکنان را آماده کنیم، ولی دلایل مختلفی می‌تواند باعث شود تمرکز بازیکنان به هم بریز و دیدید که بازی حساس را از دست دادیم.

سرمربی تیم فوتبال استقلال در پاسخ به این سوال که چرا در هر بازی شاهد تغییرات در تیم استقلال هستیم گفت: خیلی ممنون، خسته نباشید می‌گویم و من از شما تشکر می‌کنم. فکری با بیان این جمله سالن کنفرانس خبری را ترک کرد.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۱۵ ۲۵ بهمن ۱۳۹۹
گل بچگانه بماند!تاکتیکتون چی بود؟!!!بزن زیرش و شانس؟!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۵۹ ۲۵ بهمن ۱۳۹۹
دریافت گلهای بچگانه با تاکتیک احمقانه
آخرین اخبار