پرتاب شدن وحشتناک کودک با انداختن ترقه به فاضلاب

کودک بازیگوش که اقدام به پرتاب ترقه به داخل مخزن فاضلاب کرده بود با خوش شانسی از مرگ گریخت.

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، تاکنون ویدئو‌های زیادی از حوادث مرتبط با پرتاب ترقه توسط کودکان به داخل مخازن فاضلاب شهری در چین منتشر شده است، اما ظاهرا وقوع این حوادث تلخ هنوز یک هشدار جدی از سوی والدین تلقی نشده است. به تازگی نیز ویدئویی منتشر شده که وقوع حادثه‌ای مشابه در یکی از مناطق چین را به تصویر می‌کشد.

در این حادثه که در استان «آن هوئی» چین رخ داد یک کودک بازیگوش بر اثر پرتاب مواد آتش زا به داخل مخزن فاضلاب مجروح شد.


بیشتر بخوانید


ویدئویی که توسط دوربین مدار بسته تهیه شده است چگونگی وقوع حادثه را نشان می‌دهد. در این ویدئو در حالی که سه کودک در نزدیک مخزن فاضلاب مشغول بازی هستند دیده می‌شوند. لحظاتی بعد یکی از آن‌ها اقدام به پرتاب مواد آتش زا به داخل مخزن فاضلاب می‌کند. این ویدئو نشان می‌دهد که پس از پرتاب ترقه، ناگهان انفجار شدیدی رخ داده و این کودک حداقل ۵ متر به هوا پرتاب می‌شود. در این حادثه این کودک مجروح شد. بنا به گزارش رسانه‌های محلی چین این حادثه در ماه ژانویه رخ داد، اما ویدئوی آن اکنون منتشر شده است.

این ویدئو پس از انتشار در توئیتر مورد توجه کاربران قرار گرفت و تاکنون بیش از ۱۰ هزار بیننده داشته است. بسیاری از کاربران پس از دیدن این ویدئو به والدین در خصوص مراقبت بیشتر از فرزندان کم سن و سالشان به منظور جلوگیری از حوادث تلخ هشدار دادند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار