هدیه‌ای شگفت انگیز که بعد از ۹ سال بازشد!

ماجرای زوجی که پس از سال‌ها انتظار هدیه عروسی خود را بازکردند، در فضای مجازی منتشر شد.

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، یک زوج آمریکایی به نام کیتی و براندون گان نزدیک به ۹ سال منتظر ماندند تا هدیه عروسی مرموز خود را باز کنند. این زوج که در حضور خانواده و دوستانشان ازدواج کردند، هدیه عجیبی از عمه خود دریافت کردند. در این هدیه،  یادداشتی وجود داشت که در نوشته شده بود: "این هدیه را تا ۹ سال بعد باز نکن."

این زوج ۹ سال هدیه را علی رغم میل باطنی خود، باز نکردند و هدیه فراموش شده باقی ماند تا وقتی که روزی آن را در کمد خانه خود پیدا کردند. کتی در در فیس بوک نوشت: "من به روز عروسی خود فکر کردم و سعی داشتم هدیه‌های ویژه‌ای که دریافت کرده بودم را به خاطر آورم. هدیه‌ای که ۹ سال در کمد خانه‌ام دست نخورده باقی مانده بود.

کتی افزود: "ما فکر می‌کردیم که محتوای هدیه راه‌حلی برای نجات ازدواج ما در صورت بروز اختلاف است و این یک ترفند قدیمی است. من فکر کردم که اینگونه است چون عمه من زندگی خوبی را با همسرش حدود نیم قرن تجربه کرد. "

در تاریخ ۳۰ آگوست سال ۲۰۲۰، سرانجام این زوج تصمیم گرفتند تا هدیه را باز کنند و ببینند چه چیزی در داخل آن است، هیچ راه حل جادویی برای حل مشکلات زناشویی در آن وجود نداشت، اما هدیه حاوی دو نامه بود، یکی برای کتی و دیگری برای شوهرش، براندون.

هدیه شگفت انگیز

در این نامه نوشته شده بود: کتی، برو پیتزا، میگو یا هر وعده غذایی که هر دو دوست دارید بخرید. عمه آلیسون وی در نامه براندون نوشت: برو گل و مقداری نوشیدنی برای کتی بخر.

هرچند هیچ فرمول جادویی برای حل مشکلات زناشویی وجود نداشت، اما این زوج بسیار تحت تاثیر هدیه قرار گرفتند و فهمیدند که همین اتفاقات و رفتارهای ساده می‌تواند زندگی را برای زوج‌ها بهتر کند.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
فاطمه
۱۴:۵۷ ۲۶ بهمن ۱۳۹۹
۹سال جاشون رو تنگ کرده که بگه پیتزا بخر
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۱۶ ۲۶ بهمن ۱۳۹۹
الدین عند الله الاسلام
آخرین اخبار