نکونام: حریفان فولاد با پنج دفاع بازی می‌کنند

سرمربی تیم فولاد خوزستان درباره مسابقه فردای این تیم مقابل شهر خودرو مشهد توضیحاتی را بیان کرد.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، جواد نکونام سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان عنوان کرد: شهرخودرو  همیشه فوتبال خوبی در زمین ارائه می کند. شهرخودرو شرایط خوبی در لیگ برتر دارد.

او ادامه داد: شهر خودرو تیم با کیفیتی است و عملکرد خوبی را تا به اینجای لیگ برتر داشته است. خوشحالم مقابل تیمی بازی می‌کنم که مربیان آن (مهدی رحمتی، علی سامره، محمد نوازی و حسین بادامکی) از دوستان خوب من هستند. امیدوارم فردا به موفقیت برسیم.

نکونام درباره عملکرد تیم فولاد گفت: تیم ما در ۲ مسابقه می‌توانست نتایج بهتری بگیرد و در ۲ مسابقه هم بی دقتی مهاجمان نتایج را برای تیم ما عوض کرد. در کل عملکرد خوبی داشتیم. البته این را هم فراموش نکنیم که تیم‌هایی که مقابل ما در اهواز بازی می‌کنند برای نباختن می‌آیند و این موضوع کار ما را سخت می‌کند.

او ادامه داد:‌ خیلی از تیم‌ها مقابل فولاد با پنج دفاع بازی می‌کنند و تنها به فکر دفاع هستند.  بعد از بازی با پرسپولیس در فصل گذشته در اهواز شکست نخوردیم که این موضوع کار ما را با توجه به مدل بازی سایر تیم‌ها سخت می‌کند.

نکونام درباره فصل نقل و انتقالات گفت: باید ببینیم که وضعیت پنجره نقل و انتقالاتی ما چه می‌شود. برنامه تیم ما این است تا بتوانیم از بازیکنان جوانان و امید خود استفاده کنیم.

نکونام درباره مصدومان فولاد خوزستان برای بازی فردا مقابل شهر خودرو عنوان کرد: من به عنوان سرمربی تیم به هیچ وجه علاقه‌ای ندارم که درباره مصدومان و محرومان صحبت کنم. اعتقاد دارم زمانی که تیمی را برای مسابقاتی آماده می‌کنیم بازیکن ثابت و ذخیره‌ای نداریم و همه تیم باید در یک حد و سطح باشند.ما بازی‌هایی بوده که ۵ - ۶ بازیکن مصدوم و محروم داشتیم، اما هیچ موقع اعلام نکردیم. اسمی از بازیکنی نمی‌برم، اما برای بازی فردا ۷ بازیکن را در اختیار نداریم.

نکونام در پایان گفت: برای ما مهم است که یک تیم و ۳۰ بازیکن آماده در اختیار داشته باشیم. امیدوارم فردا ۳ امتیاز را کسب کنیم.


بیشتر بخوانید 


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.