نظری: بازیکنان استقلال به ترتیب بین ۱۲ تا ۳۰ درصد دریافتی داشته اند/ دیاباته هیچ طلبی از استقلال ندارد

سخنگوی باشگاه استقلال گفت: حال و روز خوشی نداریم و میراث دار مدیرانی هستیم که بدهی‌های زیادی را روی دست باشگاه گذاشته اند.

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، حجت نظری سخنگوی باشگاه استقلال در رابطه با مشکلات این باشگاه و قرارداد بازیکنان اظهار داشت: به عنوان یک هوادار و نه یک مدیر استقلالی می‌گویم ما هم نگرانی داریم و حالمان خوب نیست. زمانی که هوادار ناراحت باشد مسلما وقتی حال مدیر هم خوب نیست. هر روز تلاش می‌کنیم تا شرایط بهتر شود و امیدوارم خیلی زود نگرانی‌ها را رفع کنیم.

او افزود: ما اکنون میراث دار مدیرانی هستیم که دهی‌های زیادی را به باشگاه  اضافه کرده است. در چنین وضعیتی داریم فضا را اداره می‌کنیم. با تمام نواقصی که داریم فکر می‌کنم امروز شرایط ما نسبت به فصل‌های گذشته بهتر است. ما هم کادر فنی و هم بازیکنان خوبی داریم که زحمت می‌کشند تا بهترین نتایج را کسب کنیم و شرایط بهتر شود.


بیشتر بخوانید


اواخر شهریور ماه نهاد‌های نظارتی فشار آوردند که بعضی از قرارداد‌ها متعارف نیست

نظری در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه اینکه گفته می‌شود قول هیئت مدیره فعلی این بوده است که قرارداد‌های مدیریت قبلی را تعدیل کند و به این شرط قبول مسئولیت شده است، بیان کرد: به هیچ وجه چنین شرطی نداشتیم. یکی از اتفاقاتی که پیش از شروع رقابت های لیگ برتر رخ داد، این بود که سازمان بازرسی و نهاد‌های نظارتی ورود کردند تا قرارداد‌ها که آن موقع نهایی نشده بود را بررسی کنند. اواخر شهریور ماه این بحث جدی شد و نهاد‌های نظارتی فشار آوردند که بعضی از قرارداد‌ها متعارف نیست.

طبق اصول حقوقی تلاش کردیم، قرارداد‌ها را کاهش بدهیم/ بازیکن در عقد قرارداد تاثیری نداشته است

نظری ادامه داد: همه ما تابع توافقات در قرارداد هستیم. طبق اصول حقوقی تلاش کردیم بر اساس نظر نهاد‌های نظارتی قرارداد‌ها را کاهش بدهیم که برخی از بازیکنان این موضوع را پذیرفتند و برخی هم نپذیرفتند. در نهایت قرارداد‌ها ثبت شد و باشگاه نسبت به قراردادش متعهد است. بازیکن در عقد قرارداد تاثیری نداشته است.  باشگاه باید بر اساس منافع خودش تصمیم بگیرد بازیکن مشخص را با رقم مشخص به خدمت بگیرد یا خیر.

بازیکنان استقلال به ترتیب بین ۱۲ تا ۳۰ درصد دریافتی داشته اند

او ادامه داد: روز گذشته  یکی از مدیران باشگاه اعلام کرد که همه بازیکنان ما ۶۰ درصد قرارداد خود را دریافت کرده اند که این موضوع اصلا ربطی به این مدیر نداشته و شخصا با او برخورد خواهم کرد.  بازیکنان ما به ترتیب ۱۲ تا ۳۰ درصد دریافتی داشته اند و این مطلب توسط  عبدیان هم عنوان شد.

ظرف روز‌های آینده بخش بیشتری از مطالبات بازیکنان پرداخت خواهد شد

سخگوی باشگاه استقلال در خصوص پرداخت مطالبات بازیکنان گفت: عمده مبالغی که از کارگزار دریافت کرده ایم صرف تسویه برخی بدهی‌ها شده است و ما نتوانستیم همه مطالبات بازیکنان را پرداخت کنیم. البته ظرف روز‌های آینده بخش بیشتری از مطالبات بازیکنان پرداخت خواهد شد.

نظری در رابطه با زمین تمرین های باشگاه استقلال بیان کرد:  کمپ مرحوم حجازی پیش از زمانی که ما در باشگاه مسئولیتی بگیریم به بخش  خصوصی اجاره داده شده است و تلاش هستیم از طریق بخش حقوقی باشگاه قرارداد را اقاله و از زمین خودمان استفاده کنیم. زمین مرغوبکار هم با وجود اینکه وزارت ورزش آن را به ما برگردانده هنوز در اختیار ما نیست و به پیمانکار سپرده شده است. خیلی از امکانات را در اختیار نداریم، چون پیش از ما این امکانات به بخش خصوصی واگذار شده است. مثلا کمپ حجازی تا پایان سال ۱۴۰۰ در اختیار ما نیست. در تلاش هستیم همه توانمان را تجمیع کنیم و با کمک‌های بسیار خوب کارگزار و هواداران شرایط را بهتر کنیم.

هیچ ضرب العجلی به فکری داده نشده است

نظری در خصوص ضرب العجل هیئت مدیره به محمود فکری بیان کرد: این حرف از اساس کذب است و هیچ صحبتی با هیچ مربی نداشتیم و خود فکری هم از این موضوع مطلع است. تا زمانی که خود فکری بخواهد، می تواند در استقلال بماند و مشکلی نداشته باشد.

دیاباته هیچ طلبی از استقلال ندارد

او در رابطه با مصدومیت شیخ دیاباته گفت: تا جایی که من می‌دادم او مصدوم است، ولی این بازیکن هفته گذشته مبلغ قرارداد خود را دریافت کرده است و فکر می‌کنم او هیچ طلبی از باشگاه ندارد. اگر در خصوص بازی نکردن وی ملاحظه‌ای وجود دارد من از آن بی اطلاع هستم، اما او طلبی از استقلال ندارد.

مقدمات بازگشت میلیچ به ایران را فراهم می کنیم

سخنگوی باشگاه استقلال در خصوص آخرین وضعیت هروویه میلیچ بیان کرد: حتما مقدمات بازگشت او را به ایران فراهم می‌کنیم. مبلغی حدود ۵۰ هزار دلار در دوره مدیریت گذشته ضبط شده که قرار است تا هفته آینده این مبلغ به حساب باشگاه بیاید و بعد از واریز به حساب میلیچ او به ایران برگردد.

دلخوری بین غفوری و کادرفنی وجود ندارد

او درباره دلخوری وریا غفوری (کاپیتان تیم فوتبال استقلال تهران) اظهار کرد: هیچ دلخوری بین غفوری و کادر فنی نیست. در برج ۸ نامه‌ای از طرف فدراسیون و کمیته اخلاق به باشگاه زده شده که توضیحاتی پیرامون این قرارداد ارائه شود.۲-۳ هفته بعد هم مددی نامه‌ای را به کمیته اخلاق نوشت و توضیحات را ارائه کرد. سعادتمند (مدیرعامل سابق استقلال) چند وقت پیش در یکی از جلسات مدعی شد که یک نسخه از قرارداد‌ها را به نهاد‌های نظارتی ارائه کرده است، ولی چون نامه در اختیار خیلی از نهاد‌ها است اینکه پیدا کنیم این قرارداد از کجا درز کرده کار بسیار سختی است.

از این به بعد دیگر افراد غیر مرتبط در تمرین حضور نمی یابند

سخنگوی باشگاه استقلال در خصوص حضور افراد غیر مرتبط در تمرین این تیم بیان کرد: به هیچ وجه اتفاقی که رخ داده را تائید نمی‌کنیم و با این موضوع برخورد می کنیم. بعد از این اتفاق طی ابلاغیه‌ای به تیم مقرر شد دیگر فرد غیر مرتبطی در تمرینات حاضر نشود.

او در پایان خاطر نشان کرد: اگر تا امروز کم و کاستی برای بازیکنان گذاشته ایم امیدوارم ما را ببخشند همه اعضای هیئت مدیره و شخص مدیرعامل ضعف های خودمان را می پذیریم و تلاش می کنیم تا بهترین اتفاقات را برای استقلال رقم بزنیم.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۱۰ ۲۴ بهمن ۱۳۹۹
اگه هر مقدارش از جیب بیت الماله ایشالا حرومشون باشه
Iran (Islamic Republic of)
فرامرز
۲۲:۰۴ ۲۴ بهمن ۱۳۹۹
سلام yjc
بخش جداول ورزشی در قسمت منو، غیرفعال شده و اصلا وارد اون بخش مربوطه نمیشه!
لطفا درست کنید. سپاس
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۳۵ ۲۴ بهمن ۱۳۹۹
چیشد ؟اینا که پول نداشتن
آخرین اخبار