سرمربی ماشین سازی:

بابایی را به سرخابی‌های پایتخت نمی‌دهیم

سعید اخباری، سرمربی ماشین سازی گفت: تیم ما شانس بالایی برای ماندن در لیگ برتر فوتبال دارد.

به گزارش  گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان  ، سعید اخباری، سرمربی ماشین سازی در خصوص جایگاه این تیم در لیگ برتر، گفت: تیم را در شرایطی تحویل گرفتم که در ۵ بازی ابتدایی ۴ باخت و یک تساوی کسب کرده بود و ۱۱ گل خورده و ۲ گل زده نیز داشت. تیم ماشین سازی در این فصل تنها یک بازیکن را حفظ کرده است و ۲۴ بازیکن از لیگ‌های پایین‌تر به مجموعه‌ تیم اضافه شده اند. بحث روحی و روانی مهمترین پارامتر در ورزش است و وقتی روح یک تیم دچار آسیب باشد، ترمیم آن زمان بر خواهد بود.

اخباری تصریح کرد: بعد از باخت سنگین به آلومینیوم اراک این تیم را تحویل گرفتم و سعی کردم از لحاظ روحی بازیکنان را آماده مسابقه کنم. با توجه به این که در ۱۳ سال گذشته تقریبا دستیار تمام مربیان ایران بوده ام، تلاش کردم از تجربه چندین ساله ام در ماشین سازی بهره ببرم. فکر می کنم در حال حاضر تیم نیاز به تقویت دارد. امیدوارم با نتیجه‌ مطلوب بتوانیم مسئولین را دلگرم کنیم و به امیدواری هواداران بابت بازی‌های خوبمان جواب مثبت دهیم و نتیجه بگیریم.

سرمربی ماشین سازی در ادامه در خصوص پیمان بابایی و انتقال این بازیکن به سرخابی‌های پایتخت و یا تراکتور افزود: درمورد پیمان بابایی باید عرض کنم که او در سطح بالایی بازی می کند و می‌تواند به تیم ملی کمک کند. فکر می‌کنم خودش و مسئولین بهترین تصمیم را برای ادامه‌ فوتبالش خواهند گرفت؛ اما در خصوص انتقالش به پرسپولیس و استقلال طبق توافقی که ابتدای فصل صورت گرفته است به هیچ عنوان به این تیم ها انتقال داده نخواهد شد، اما در خصوص تراکتور خودش و مسئولین باشگاه تصمیم نهایی را می گیرند.

سرمربی ماشین سازی درباره بازیکنان مد نظرش برای نیم فصل دوم لیگ برتر ادامه داد: ۳ هفته پیش لیستی را به باشگاه دادم و تنها یک بازیکن به نام محمد امین اسدی را که سهمیه آزاد بود، به تیم اضافه کردیم. دوست دارم بازیکنان دیگری که جذب ماشین سازی می‌شوند از انگیزه بالایی برخوردار باشند تا بتوانند به تیم کمک کنند.

اخباری گفت: تیمی که قرار است سقوط کند، باید شخصیت افتادن داشته باشد. مثلا سال گذشته ۲ تیمی که سقوط کردند در خانه ۴ گل دریافت می کردند و در خارج از خانه ۵ گل می خوردند؛ اما تیم ماشین سازی در همه بازی‌ها در حالی که تیم برتر میدان بوده با اختلاف یک گل بازی را واگذار کرده است. نمونه بارز آن که همه شاهدش بودند، بازی درخشان تیم ماشین سازی مقابل پرسپولیس بود.

اخباری در پایان پیرامون این که ماشین سازی در لیگ برتر باقی می‌ماند، بیان کرد: سال گذشته در خدمت تیم گل گهر بودم و تا نیم فصل اول تنها ۱۰ امتیاز کسب کرده بودیم و تا هفته پانزدهم حتی یک برد هم نداشتیم تا این که در نیم فصل دوم با تقویت تیم توانستیم با کسب ۲۴ امتیاز، رتبه دهم لیگ را به دست بیاوریم. بشر به امید زنده است و مطمئنم این تیم با این شرایط فوتبالی اگر تقویت شود، شانس بالایی برای ماندن در لیگ دارد.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار