پوتین خواستار افزایش تلاش‌ها برای تضمین امنیت جهانی شد

رئیس جمهور روسیه خواستار آن شد که وزارت امور خارجه این کشور تلاش‌ها را برای تضمین ثبات و امنیت راهبردی با توجه به فضای چالش برانگیز کنونی جهان افزایش دهد.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از خبرگزاری ایتارتاس، رئیس جمهور روسیه تقویت تلاش‌ها را برای تضمین ثبات و امنیت در جهان و حفظ قانون بین الملل خواستار شد.

ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه در پیام تبریکش به مناسبت روز دیپلمات گفت: وزارت امور خارجه روسیه باید تلاش‌ها را برای تضمین ثبات و امنیت راهبردی با توجه به فضای چالش برانگیز کنونی جهان افزایش دهد.

پوتین در این پیام تبریک که روابط عمومی کرملین آن را منتشر کرد، گفت: "در میان فضای کنونی بسیار پر چالش، تقویت تلاش‌ها برای تضمین ثبات و امنیت راهبردی، محافظت کردن از اصول بنیادی قانون بین الملل و نقش محوری سازمان ملل در امور جهانی بسیار مهم است. "

به گفته رئیس جمهور روسیه، در حال حاضر هدف اصلی، تقویت انسجام اوراسیا و پیوند دادن آن با دیگر پروژه‌های انسجام و یکپارچگی منطقه‌ای است.

پوتین به دیپلمات‌ها تاکید کرد "مطمئن هستم که شما تمام تلاش خود را به کار خواهید بست و ماهرانه از منافع روسیه دفاع و به تقویت اقتدار و نفوذ بین المللی روسیه کمک و شرایط مناسبی را برای توسعه اجتماعی و اقتصادی کشور ایجاد می‌کنید. "

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Pakistan
ناشناس
۲۲:۰۲ ۲۲ بهمن ۱۳۹۹
آمریکا آمریکا ننگ به نیرنگ تو
خون جوانان ما میچکد از چنگ تو
ای ز شرار ستم؛ شعله به عالم زده!
امن و امان جهان یک سره بر هم زده!
آخرین اخبار