پیام تشکر نماینده ولی فقیه و استاندار فارس از حضور مردم در راهپیمایی

نماینده ولی فقیه و استاندار فارس از حضور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن تشکر کردند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، آیت الله دژکام نماینده ولی فقیه در استان فارس و امام جمعه شیراز و عنایت الله رحیمی استاندار فارس به پاس شرکت مردم فارس در مراسم یوم الله ۲۲ بهمن پیام تشکر صادر کردند.

در متن این پیام آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم

شرکت در راهپیمایی ۲۲ بهمن یکی از مصادیق حضور معنادار مردم در حمایت از نظام جمهوری اسلامی و ابراز وفاداریِ ملّت بزرگ ایران به آرمان‌های بلندِ الهی و انسانی امام راحل عظیم الشأن است.

گرچه امسال با توجه به محدودیت‌های ناشی از شیوعِ ویروس کرونا، راهپیمایی ۲۲ بهمن به صورت رژه‌ی خودرویی یا موتوری و یا از طریق فضای مجازی، برگزار گردید؛ مردم فهیم فارس، با لبیک به ندای رهبر معظم انقلاب، با حضور گسترده‌ی خود در مراسمِ جشن چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، برگ زرین دیگری به کارنامه افتخاراتِ خود، ضمیمه نمودند و هوشیاری، وفاداری، عزت و عظمت ملت بزرگ ایران را به رخ جهانیان کشیدند.

ضمنِ سپاس به درگاه خداوند منّان و تکریم به پیشگاه شهدای والامقام از آحادِ مردم شریف فارس، به پاس حضور گسترده در مراسمِ یوم الله ۲۲ بهمن، تقدیر و تشکر می‌نماییم و تداوم توفیق، عزت و سربلندی ملت شریف ایران اسلامی را از خداوند متعال خواهان و خواستاریم.

لطف الله دژکام نماینده ولی فقیه در استان فارس و عنایت الله رحیمی استاندار فارس

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار