وکیل مدافع ترامپ زیر بار انتقادات نرفت

وکیل مدافع رئیس جمهور سابق آمریکا از عملکرد مورد انتقاد تیم حقوقی‌اش در نخستین جلسه استیضاح دفاع کرد.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از پایگاه خبری هیل، دیوید شوئن، وکیل مدافع رئیس جمهور سابق آمریکا روز سه شنبه از عملکرد تیم خود در جریان آغاز دادرسی استیضاح در سنا دفاع کرد.

دیوید شوئن پس از پایان اولین جلسه استیضاح دونالد ترامپ در مصاحبه‌ای با شبکه فاکس نیوز از عملکرد تیم حقوقی خود، که حتی انتقاد برخی جمهوری خواهان را در پی داشت، دفاع کرد و گفت بروس کاستور، وکیل دیگر ترامپ قصد نداشته است بحث خود را از روز سه شنبه آغاز کند و به نظر می‌رسد او و تیم حقوقی‌اش افراد بسیار خوبی هستند.

شوئن گفت: بنابراین، من اطمینان دارم که آن‌ها در آینده بسیار خوب آماده می‌شوند و در این مورد کار بزرگی انجام می‌دهند. تیم ترامپ پس از انتقادات برای جلسات بعدی بسیار خوب آماده خواهد شد.

دو منبع آگاه به شبکه سی ان ان گفتند که ترامپ از استدلال آغازین وکیل مدافع خود در اولین روز دادگاه استیضاح ناراضی بوده است. یکی از این منابع دیروز سه شنبه گفت: ترامپ چنان از استدلال آغازین بروس کاستور، وکیل مدافع خود ناامید شد که تقریباً جیغ می‌کشید.

سناتور‌های جمهوری خواهی از جمله بیل کاسیدی، جان کورنین و تد کروز قبلاً به طور علنی از تیم دفاع حقوقی ترامپ در مورد اینکه آیا قانون اساسی برگزاری دادرسی برای رئیس جمهور آمریکا که دیگر در کار نیست را مجاز می‌داند، انتقاد کرده بودند.

سناتور کاسیدی در این باره گفته بود: هر کسی که به تیم حقوقی ترامپ گوش دهد متوجه می‌شود که آن‌ها تمرکز ندارند، آن‌ها سعی کردند در مورد همه چیز صحبت کنند، اما موضوع مورد بحث این نیست.

با توجه به تصویب قانونی بودن استیضاح ترامپ، این فرآیند ادامه می‌یابد و طبق گزارش‌های منتشر شده، نمایندگان مجلس سنا قرار است چهارشنبه شب (به وقت محلی)، ادامه این جلسه را برگزار کنند و استدلال‌های موافقان استیضاح ترامپ را بشنوند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار