ربیعی: داور با پرسپولیس مهربان بود/ شخصیت خوبی برای مس رفسنجان ایجاد کرده‌ایم

سرمربی تیم فوتبال مس رفسنجان در خصوص دیدار تیمش برابر پرسپولیس توضیحاتی را عنوان کرد.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، محمد ربیعی، سرمربی تیم فوتبال مس رفسنجان در خصوص دیدار این تیم برابر پرسپولیس اظهار داشت: به پرسپولیس و گل‌محمدی تبریک می‌گویم. می‌توانستیم بازنده این دیدار نباشیم. در نیمه اول سعی کردیم که ابتدا گل نخوریم و در بین ۲ نیمه سعی کردیم اشتباهات خود در نیمه اول را برطرف کنیم و برنامه‌های جدید را اجرا کنیم. بر طبق برنامه‌ای که از پیش تعیین کرده بودیم داشتیم پیش می‌رفتیم که روی یک ضربه شروع مجدد با وجود اینکه روی آن بسیار تمرین کرده بودیم گل خوردیم.

ربیعی ادامه داد: بعد از دریافت گل تغیراتی را انجام دادیم و سعی کردیم کنترل بازی را در دست بگیریم و در چند صحنه روی دروازه پرسپولیس خطرساز شدیم با این حال در همین زمان بازیکن ما اخراج شد. به بازیکنانم خسته نباشید می‌گویم، زیرا آن‌ها تمام تلاش خود را کردند، اما دست ما خالی بود و بچه‌ها در یک صحنه‌هایی کمی با عجله رفتار کردند و استرس داشتند. تعدادی از بازیکنان ما برای اولین بار در ورزشگاه آزادی بازی می‌کردند و این استرس طبیعی بود با این حال معتقدم به عنوان یک تیم تازه لیگ برتری شده توانستیم شخصیت خوبی برای مس رفسنجان ایجاد کنیم.

سرمربی تیم فوتبال مس رفسنجان در خصوص اخراج کریم زاده در ۱۰ دقیقه بعد از ورود به زمین اظهار داشت: به هر حال کریم زاده بازیکن جوانی است و بازیکن بومی رفسنجان است و می‌خواهم اینطور بازیکنان رشد کنند. کریم زاده کمی در خطای دوم خود عجله کرد و اگر اخراج نمی‌شد شانس بازگشت به بازی را داشتیم. تیمی مثل مس رفسنجان نمی‌تواند در تمام مدت بازی برابر پرسپولیس تیم برتر میدان باشد و باید از تمامی فرصت‌های خود استفاده کند و اگر ۱۰ نفره نمی‌شدیم بخت بیشتری برای استفاده از فرصت‌های خود داشتیم. با این حال این بازی تمام شده است و از الان تنها به دیدار هفته آینده برابر ذوب آهن فکر می‌کنم.

سرمربی تیم فوتبال مس رفسنجان ادامه داد: برآیند خوبی برای تیمی که تازه لیگ برتری شده است داشتیم و سعی می‌کنم تا آخر فصل تیم را از سقوط دور نگه دارم. در بازی امروز ۵ بازیکن اصلی خود را در اختیار نداشتیم.

ربیعی در خصوص داوری اظهار داشت: به تصمیمات داور احترام می‌گذارم، اما فکر می‌کنم داور برای پرسپولیس مهربانانه قضاوت کرد و چند بار مانع از ایجاد ضدحمله توسط تیم ما شد. با این حال سعی می‌کنم صحنه‌های مشکوک را بازبینی کنم و بعدا قضاوت کنم.

ربیعی در خصوص غیبت بازیکنان اصلی تیمش اظهار داشت: گلایه‌ای نداریم، چون تکلیف و هدف ما مشخص است و به بازیکنانم خسته نباشید می‌گویم. هومن ربیع زاده تنها ۲۱ سال دارد و ممکن است اشتباه کند، اما باید در همین بازی‌ها تجربه کسب کند . اشتباهات فردی و فنی داشتیم که باید آن‌ها را برطرف کنیم.

سرمربی تیم فوتبال مس رفسنجان در پایان گفت: تنها قسمتی که از آن ناراحتم گلی است که دریافت کردیم، چون بسیار روی این مورد کار کرده بودیم. تا قبل دریافت گل بازی را کنترل کردیم و در این بازی که باید راه‌های حمله قهرمان ۴ دوره اخیر لیگ برتر را ببندی و سپس به فکر گلزنی باشی گل خوردن روی یک ضربه شروع مجدد، بسیار دردناک است و از این قضیه ناراحتم، چون در این بازی‌ها باید بازیکنان با تمرکز بالا روی ضربات شروع مجدد ظاهر شوند.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۴۸ ۲۳ بهمن ۱۳۹۹
په نه په. میخواستی با شما مهربان باشه تیم خاص بابا مسعوده دیگه. بابا مسعود شده شعار لنگی؛ بابالنگی بابالنگی.
Iran (Islamic Republic of)
علیاری
۲۲:۳۸ ۲۱ بهمن ۱۳۹۹
آقای ربیعی عزیز قهرمانی که مفت و مجانی به هیچ تیمی نمی دهند.
اگر شما هم مثل لنگپولیس قهرمانی می خواهید بسم الله سبیل بعضیها را چرب کنید تا باهاتون مهربان باشند.
Iran (Islamic Republic of)
مهدی
۱۴:۲۲ ۲۲ بهمن ۱۳۹۹
تقصیر ندارید شما جماعت اس دق لالی چون همیشه فکر نکرده حرف میزنید همیشه توی توهم و خیال سر میکنید بجای این همه توهم یکم از انرژیتونو بزارید از تیمتون حمایت کنید...وقتی تیمتون میبره میشید غول آسیا وقتی میبازید وزیر میشه پرسپولیسی واقعا با این توهم که دارید حالا حالاها رنگ قهرمانی رو نمیبینید
آخرین اخبار