در جمع خبرنگاران مطرح شد؛

بررسی آیین نامه مصوبه شهر دوستدار سالمند در شورای شهر تهران

نایب رییس شورای اسلامی شهر تهران درباره مصوبات امروز شورای شهر توضیحاتی داد.

به گزارش خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، ابراهیم امینی نایب رئیس شورای اسلامی شهر تهران در پایان جلسه شورای شهر در جمع خبرنگاران گفت: امروز دستورات متعددی همچون لایحه مجوز واگذاری حق بهره برداری ۸ مرکز بهاران به سازمان بهزیستی استان تهران بررسی شد که در نهایت رد شد.

وی ادامه داد: بررسی آیین نامه مصوبه شهر دوستدار سالمند دیگر دستوری بود که در این جلسه بررسی شد، با توجه به اینکه در سال ۹۴ به شورا ارسال شده بود مورد بحث جدی دوستان موافق و مخالف قرار گرفت.

امینی افزود: مخالفان گفتند که در این خصوص کار کارشناسی دقیق صورت نگرفته، بار مالی زیادی دارد و تقاضای برگشت به کمیسیون داده شد که رای نیاورد. البته برخی دوستان هم اعتراض داشتند، به همین دلیل قرار شد بررسی دقیق صورت بگیرد که آیا با اعضایی که به صورت مجازی حضور داشتند و اعضایی که حضور فیزیکی داشتند جلسه رسمیت داشته یا خیر و در این هنگام موضوع برای برگشت به کمیسیون رای آورده یا نه که اگر اینگونه نباشد راجع به کلیات رای گیری می‌شود و وارد بررسی مواد آیین نامه نیز خواهیم شد.

وی تاکید کرد: در بررسی طرح‌ها و لوایح در کمیسیون‌های مشترک اختلاف نظر‌ها زیاد نیست. همچنین اعضای کمیسیون حتما نباید از نظر کمیسیون تبعیت کنند و یک عضو می‌تواند در صحن علنی نظرش تغییر پیدا کند.

انتهای پیام/

برچسب ها: شورای شهر ، بهاران
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار