آیت‌الله مقتدایی در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

حفظ نظام منوط به حمایت از رهبر انقلاب است

عضو مجلس خبرگان رهبری گفت: تحریم ایران از سوی آمریکا نشان‌دهنده ناراحتی آنها از جمهوری اسلامی است.

آیت الله مرتضی مقتدایی عضو مجلس خبرگان رهبری  در گفت‌و‌گو با  خبرنگار احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان،  با اشاره به فرا رسیدن چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی گفت: زمانی که انقلاب با رهبری امام خمینی بزرگوار و حمایت مردم مجاهد ایران پیروز شد، مخالفان انقلاب و جمهوری اسلامی علیه نظام صحبت‌هایی می‌کردند و از مسئولان ایراد‌هایی می‌گرفتند.

او افزود: شدت جوسازی‌ها و نشر اکاذیب آنقدر زیاد شد که من به همراه تعدادی مجتهد عادل از اعضای شورای عالی قضائی مثل آیت الله موسوی اردبیلی، آیت الله شهید بهشتی، آیت الله قدوسی و آیت الله جوادی آملی به منظور طرح این مسئله خدمت امام (ره) رفتیم. در این دیدار خدمت امام عرض کردیم که عده‌ای علیه نظام جمهوری اسلامی و انقلاب مطالبی را منتشر می‌کنند که آن را برای جمعیت و جوانانمان صلاح نمی دانیم و ممکن است این مسائل سبب ناراحتی یا دلسردی شوند.

عضو ارشد جامعه مدرسین حوزه علمیه قم ادامه داد: وقتی راهکار این ماجرا را از امام (ره) خواستیم؛ ایشان ابتدا تبسمی کردند و سپس فرمودند که جوسازی‌های علیه جمهوری اسلامی و نظام الهی نشان دهنده اهمیت و قدرت این نظام است، معلوم می‌شود که اینجا خبری هست، وگرنه اگر جمهوری اسلامی مهم نبود، این همه وقت و هزینه برای ایران صرف نمی‌کردند، بنابراین جمهوری اسلامی را حفظ کنید.

او تاکید کرد: حرف امام راحل مبنی بر حفظ نظام برای تمام نسل‌ها صدق می‌کند، امروز هم وظیفه ملت عزیز ما حفظ و حمایت از جمهوری اسلامی است که این مهم جز با حمایت از رهبری میسر نمی‌شود.

آیت الله مقتدایی با بیان اینکه نگذاریم کسی نظام و رهبری را تضعیف کند اظهار کرد: با تمام وجود جمهوری اسلامی را حفظ کنیم، چراکه وظیفه ما عمل به رهنمودهای امام خمینی (ره) است.

عضو مجلس خبرگان رهبری تصریح کرد: وقتی آمریکا با قدرت خود همراه کشور‌های دیگر جریان ها و جلساتی را علیه نظام جمهوری اسلامی ایران برگزار و کشورمان را تحریم می‌کند تا لطمه‌ای به جمهوری اسلامی بزند، معلوم می‌شود که این نظام یک نظام برجسته جهانی است و قدرتی در جهان دارد که همه را به تزلزل و ناراحتی انداخته است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار