رژه خودرویی و موتوری ۲۲ بهمن در خراسان شمالی

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان شمالی گفت: فردا در ۲۲ بهمن، همزمان با سراسر کشور، رژه خودرویی و موتوری در ۶۰ نقطه استان برگزار می‌شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد ، حجت الاسلام سالاری رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان شمالی ویژه برنامه‌های ۲۲ بهمن در خراسان شمالی گفت: همزمان با سراسر کشور، در ۲۲ بهمن در ۶۰ نقطه استان شاهد رژه خودرویی و موتوری با رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی خواهیم بود.


بیشتر بخوانید


حجت الاسلام سالاری با اشاره به این که بر اساس شرایط موجود و به شرط رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی و با اولویت سلامت محور بودن، مراسم ۲۲ بهمن امسال با حضور مردم برگزار می‌شود، افزود: شروع مراسم راهپیمایی در استان همزمان با کشور ساعت ۱۰ و مبادی ورودی مسیر راهپیمایی در مرکز استان، خیابان طالقانی، میدان شهید، چهارراه مخابرات، چهارراه رضا امامی (امیریه) و چهارراه شهید صیاد شیرازی است.

او با بیان این که مراسم راهپیمایی ساعت ۱۰ از مسیر میدان بازرگانی آغاز می‌شود و پس از طی مسیر میدان دولت و کمربندی مدرس در میدان دفاع مقدس با سخنرانی حجت الاسلام شیرازی مسئول دفتر نمایندگی، ولی فقیه در قرارگاه ثارا... به اتمام خواهد رسید، گفت: در طول مسیر شاهد شورآفرینی گروه‌های سرود خواهیم بود و در پایان قرائت قطعنامه و آتش زدن آدمک را خواهیم داشت.

حجت الاسلام سالاری افزود: به ۲۲ خودرویی که بهترین تزیین را داشته باشند، به قید قرعه جوایزی اهدا خواهد شد.

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.