بوشهر نیازمند تجهیزات به‌روز آتش نشانی است

رئیس شورای اسلامی شهر بوشهر گفت: این شهر، با توجه به وجود تاسیسات هسته‌ای، بندر و گمرک در کنار بافت تاریخی، به تجهیزات به‌روز اطفاء حریق نیاز دارد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر،  مراسم صبحگاه سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری بندر بوشهر به مناسبت دهه فجر در ایستگاه مرکزی آتش نشانی برگزارشد.

حسین صالحیان شهردار بندر بوشهر در این مراسم با تجلیل از خدمات و ایثارگری‌های آتش نشانان، ابراز امیدواری کرد با پشتیبانی‌های مدیریت شهری توان عملیاتی سازمان آتش نشانی و ایمنی روز به روز ارتقاء یابد.

رئیس شورای اسلامی شهر بوشهر نیز گفت: آتش‌نشانی یکی از پرمخاطره‌ترین مشاغل است و آتش‌نشانان سختکوش از هیچ تلاشی در انجام مأموریت‌ها دریغ نمی‌کنند.


بیشتر بخوانید


داریوش پوربهی افزود: آتش نشانان و تمامی افرادی که در این مجموعه فعالیت می‌کنند، در خط مقدم دفاع از مردم در مقابل حوادث طبیعی و غیر طبیعی قرار دارند و از این رو ضروی است در زمینه تامین تجهیزات و رسیدگی به امور رفاهی و معیشتی حمایت شوند.

او ادامه داد: در شورای اسلامی شهر بوشهر تمام توان خود را برای حل درخواست‌ها و مشکلات رفاهی نیروی آتش نشانی به کار خواهیم برد.

رئیس شورای اسلامی شهر بوشهر عنوان کرد: با توجه به شرایط خاص بندر بوشهر به دلیل داشتن تاسیسات هسته‌ای، اداره بندر و گمرک در کنار بافت تاریخی، نیازمند داشتن تجهیزاتی به‌روز در زمینه اطفاء حریق هستیم از این رو افزایش امکانات و نوسازی ناوگان آتش نشانی ضروری است.

پوربهی گفت: در بودجه سال ۱۴۰۰ شهرداری اعتبار ویژه‌ای برای تجهیز و نوسازی ناوگان و امکانات سازمان آتش نشانی اختصاص می‌دهیم و از  شهردار درخواست داریم در زمینه جذب اعتبارات ملی و استانی برای توسعه و تجهیز سازمان آتش نشانی اقدام کند.

انتهای پیام/ک

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.