برنامه‌ریزی برای حضور وزارت ارتباطات و اپراتورهای بزرگ ارتباطی در نمایشگاه تله‌کام ۹۹

فرامرز رستگار از برنامه‌ریزی برای حضور وزارت ارتباطات و اپراتورهای بزرگ ارتباطی در نمایشگاه تله‌کام ۹۹ خبر داد.

به گزارش حوزه دنیای ارتباطات گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، مهندس فرامرز رستگار دبیر و عضو هیات مدیره‌ی سندیکای صنعت مخابرات ایران با تاکید بر جدیدترین اطلاعیه‌ی نمایشگاه تله‌کام ۹۹ اظهار کرد: طبق اطلاعات دریافتی، وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات و همچنین اپراتور‌های بزرگ ارتباطی برای نمایش کار‌های انجام شده و اعلام برنامه‌ها و نیاز‌های آتی خود در نمایشگاه تله‌کام امسال حضور پررنگی خواهند داشت.

وی خاطرنشان کرد: در همین حال، از همه‌ی شرکت‌های عضو سندیکای صنعت مخابرات ایران و اتحادیه‌ صادرکنندگان صنعت مخابرات ایران و سایر تشکل‌های ICT درخواست می‌شود تا با ثبت نام فوری در نمایشگاه تله‌کام ۹۹، توانمندی‌ها و دستاورد‌های خود را به خوبی نشان دهند تا مطالبه گری بر حق صنعتگران این حوزه برای مسوولان، متولیان و جامعه شفاف‌تر از گذشته شود.

برنامه‌ریزی و عمل برای برگزاری باشکوه تله‌کام ۹۹ نیازمند اقدام جهادی است

دبیر و عضو هیات مدیره‌ سندیکای صنعت مخابرات ایران تاکید کرد: برای برگزاری باشکوه نمایشگاه تله‌کام ۹۹ که از پنجم تا هشتم اسفندماه سال جاری برگزار می‌شود، با توجه به محدودیت زمانی، نیاز به اقدامی جهادی داریم.

فرامرز رستگار پیش‌تر اعلام کرده بود: شرکت سهامی نمایشگاه‌های بین المللی جمهوری اسلامی ایران که امسال بصورت مستقیم مجری برگزاری تله‌کام است، تمام توان خود را برای انجام موفق این نمایشگاه مهم به کار گرفته است. برای برگزاری باشکوه نمایشگاه تله‌کام ۹۹ (۵ تا ۸ اسفند) با توجه به محدودیت زمان، نیاز به اقدام جهادی داریم.

وی ادامه داد: صندوق نوآوری وشکوفایی ریاست جمهوری با اعلام کمک‌های بلاعوض برای شرکت‌های دانش بنیان به صورت موثر پای کار آمده است.

دبیر و عضو هیات مدیره‌ی سندیکای صنعت مخابرات ایران، اظهار کرد: شرکت‌های تولیدی و خدمات فنی مهندسی از طریق تشکل‌های مرتبط علیرغم وجود مشکلات در کسب و کار و تاخیر در دریافت مطالبات تمام سعی خود را برای نشان دادن توانمندی‌های خود در این نمایشگاه به میدان خواهند آورد.

رستگار افزود: وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات قول داده است که تمام بخش‌های مربوط به سیاست‌گذاری، رگولاتوری، کارفرمایی، پشتیبانی و تسهیل‌گری خود را برای اطلاع رسانی و تعامل با ذینفعان در این نمایشگاه حاضر کنند و از اپراتور‌های بزرگ ارتباطی هم بخواهد که حضور فعال در این نمایشگاه داشته باشند.

دبیر و عضو هیات مدیره‌ی سندیکای صنعت مخابرات ایران گفت: امید داریم همانطور که وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات و اپراتور‌ها که در شرایط ویژه تصمیمات فوری اتخاذ و تا حصول نتیجه فوری آن را دنبال می‌کنند، برای این نمایشکاه هم سنگ تمام بگذارند. حضور در نمایشگاه تله‌کام نه تنها از نظر مسئولیت‌های اجتماعی بلکه به عنوان یک وظیفه جهت گزارش به جامعه و بخش کسب و کار‌های حوزه ICT یک اصل است و باید توسط متولیان و بازیگران اصلی آن به نمایش درآید.


بیشتر بخوانید

دعوت سندیکای صنعت مخابرات برای حضور در نمایشگاه تلکام ۹۹


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار