مدیریت جهاد کشاورزی تربت جام:

کارخانه سیمان غرب آسیا مشکلی در زمینه آلودگی محیط زیست ندارد

مدیریت جهاد کشاورزی تربت جام گفت: در بازدید ازسیستم تصفیه خانه پسماند‌ها و فیلتراسیون آلاینده‌های هوا از کارخانه سیمان غرب آسیا مشخص شد این کارخانه مشکلی در زمینه آلودگی محیط زیست ندارد.

علیرضا عرفانی مدیریت جهاد کشاورزی تربت جام در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، گفت: رابط محیط زیست در مدیریت جهاد کشاورزی تربت جام سیستم‌های تصفیه خانه و فیلتراسیون کارخانه سیمان غرب آسیا در تربت جام را مورد بازدید قرار داد.

او افزود: طبیعت و محیط زیست، موهبتی خداوندی است که از مجموعه موجودات، منابع و عوامل و شرایط هماهنگی که در اطراف هر موجود زنده وجود دارد و ادامه حیات به آن وابسته است به وجود می‌آید.

مدیر جهاد کشاورزی تربت جام ادامه داد: آلودگی محیط زیست بر کیفیت و چرخه طبیعی اثر می‌گذارد و پی آمد‌های زیان باری برای زندگی انسان، حیوان، گیاه و بنا‌ها دارد. در جهان امروز، مسئله آلودگی، یکی از مهم‌ترین و حادترین مشکل تمدن انسانی است و نقش انسان در آلودگی محیط زیست بسیار چشم گیر است. طبیعت، برای بقای نسل بشر آفریده شده است و پیوندی ناگسستی میان انسان و طبیعت وجود دارد.

عرفانی بیان کرد: در پی افزایش جمعیت و به دنبال آن افزایش نیاز‌های اولیه و در نتیجه آن تخریب و دگرگونی هر چه بیشتر تنوع زیستی گسترش روز افزون آلودگی‌ها باعث کاهش محیط زیست شده است که توجه لازم و مبرم را می‌طلبد و با توجه به اینکه نسبت به گذشته در حال حاضر علم و آگاهی انسان نسبت به گذشته بیشتر شده است لذا باید به ارزش واقعی طبیعت و محیط زیست پی ببرد و ضرورت حفاظت جدی از آن افزایش یابد.


انتهای پیام//ز. ج
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.