نارضایتی سرمربیان و بازیکنان از شرایط برگزاری لیگ برتر هندبال بانوان در شیراز

پس از پایان روز دوم دور برگشت لیگ برتر هندبال بانوان، تیم‌های شرکت کننده از سالن رقابت‌ها گلایه کردند.

فرزانه کوهیان مربی و مدیر تیم هندبال ذوب آهن اصفهان در گفت‌گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، گفت: سالن ابوالفتحی شیراز سالن مناسبی برای برگزاری رقابتی در سطح لیگ برتر هندبال بانوان نبود و کاش این مسابقات در سالن تازه تاسیس پوریای ولی دانشگاه آزاد که به تازگی لیگ برتر هندبال مردان در آن برگزار شد، انجام می‌شد.

او افزود: زمین مسابقه شرایط مساعدی نداشت و بازیکنان ذوب آهن در آن لیز می‌خوردند و باید مسابقات در شرایطی برگزار می‌شد ما از کیفیت و سلامتی بازیکنان مطمئن باشیم.

صادق زاده مدیر فنی باشگاه اشتاد سازه مشهد هم گفت: در مسابقات لیگ برتر که میزبانی آن را در این دوره استان فارس و سالن شهید ابوالفتحی شیراز برعهده دارد یکی از شرایط بودن آمبولانس در مکان بازی است حالا چه تیم‌ها پزشکیار داشته باشند یا نداشته باشند، اما متاسفانه در دیدار امروز بازیکن إشتادسازه مصدوم شده و آمبولانس در مجموعه نبوده و وقتی علت را از پزشک درون سالن می‌پرسیم در جواب می‌گوید تشخیص ما بر این بوده نیاز به اعزام مصدوم به بیمارستان نیست.

او اضافه کرد: اصلا چنین موضوعی نیست و باید بازیکنی که در بازی مصدوم شده و شرایط خوبی ندارد به بیمارستان و مراکز درمانی هدایت شود و باید در تمامی رقابت‌های ورزشی آمبولانس حضور داشته باشد و مجبور شدیم بازیکن مصدوم تیم را با وسیله شخصی راهی بیمارستان کنیم و ما خیلی از این موضوع ناراحتیم.

صادق زاده اضافه کرد: در خصوص سالن مکان برگزاری هم افزود: اصلا سالن خوب نیست و نه جای درستی برای تعویض بازیکن در کنار زمین دارد و از لحاظ قانونی و شرایط پیرامونی کنار زمین خیلی استاندارد نیست و من برای مراجعه به پزشکیار یا مسئولین برگزاری مجبور به ورود به گذر از درون مسابقه بودم.

غلامشاهی رییس هیات هندبال استان فارس در خصوص گلایه تیم‌های شرکت کننده از سالن مسابقه، گفت: این سالن مکان برگزاری مسابقات کشوری متعددی، چون لیگ برتر فوتسال بوده و مشکلی وجود نداشته و پیش از شروع مرحله دوم ناظران از سالن و وضعیت آن بازدید کرده و مشکلی نبوده و تا پایان روز دوم شرایط برگزاری مشکلی نداشت.

با وجود صحبت‌های رییس هیات هندبال استان فارس، اما مشهودترین نکته نبود اورژانس در مسابقات روز دوم بود که با مصدومیت‌های بوجود آمده برای بازیکنان تیم إشتادسازه، کادرفنی تیم‌ها را با مشکلات زیادی مواجه کرد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار