دغدغه روز/

گلایه جانبازان و ایثارگران از وضعیت استخدامی

برخی از شهروندان در خصوص مشکلات تبدیل وضعیت ایثارگران و جانبازان، پیام‌های زیادی را برای باشگاه خبرنگاران جوان ارسال کردند.

به گزارش گروه شهروند خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان، شما شهروندان عزیز در مورد مشکلات تبدیل وضعیت ایثارگران و جانبازان، پیام‌هایی بسیاری برای سرویس شهروندخبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان ارسال کردید که پس از بررسی، پیام‌های شما برای پیگیری به سرویس اجتماعی ارجاع داده شد.

متن پیام شهروندخبرنگار

سلام لطفا در خصوص قانون حمایت از ایثارگران و تبدیل وضعیت نیرو‌های شرکتی موضوع این قانون پیگیری کنید. چرا بعد از تایید مجلس هنوز اجرایی نمی‌شود؟


پیگیری تبدیل وضعیت ایثارگران پرسنل منطقه آزاد کیش
سلام باعنایت به تصویب مجلس و شورای نگهبان و تایید شورای عالی اداری و دیوان عدالت اداری، ولی سازمان در مقابل این‌ها ایستادگی میکند و حق قانونی ایثارگران را سلب می‌کند و چند سالی دارد بازی درمیارد لطفا برای حقاق حق این عزیزان گزارشی تهیه کنید.


سلام خسته نباشید در رابطه با قانون تبدیل وضعیت فرزندان جانبازان و ایثارگران، چون مشمولین این قانون می‌بایست از زمان شروع برنامه ششم توسعه سال ۹۵ مستخدم یکی از ارگان‌ها باشند و غالبا دوره‌ی پیمانی در ارگان‌ها ۳ و ۵ ساله است، پس عملا این قانون به درد پیمانی‌ها نمی‌خورد، چون یا تبدیل وضعیت شده اند و یا در شرف تبدیل وضعیت هستند. با تشکر


سلام و خسته نباشید ممنون می‌شم بابت قانون تبدیل وضعیت فرزندان جانبازان و ایثارگران گزارش تهیه کنید.


سلام بابت تبدیل وضعیت ایثارگران واقعا این حق ما نیست که بعداز ۵ سال نیروی شرکتی بودن با حداقل حقوق تبدیل وضعیت بشویم؟ چرا نیرو‌های شرکتی را حذف کردند براساس چه قانونی؟


سلام لطفا پیگیری کنید چرا سازمان امور استخدامی، قانون مجلس مربوط به تبدیل وضعیت استخدامی ایثارگران را که به تایید شورای نگهبان هم رسید درست اجرا نمی‌کند؟


تبدیل وضعیت نیرو‌های شرکتی فرزندان ایثارگران
با سلام خسته نباشید ممنون می‌شه پیگیر مسئله تبدیل وضعیت نیرو‌های شرکتی باشید ما در گرفتن حقوق و مزایا ضعیف هستیم و حالا هم این تبدیل وضعیت دارن اجحاف می‌کنند.


تبدیل وضعیت ایثارگران و خانواد‌های آن‌ها
باسلام و خسته نباشید لطفا پیگیری کنید چرا هنوز دانشگاه علوم پزشکی اصفهان برای تبدیل وضعیت ایثار گران و خانواد‌های آن‌ها در مورد استفساریه جدید اقدامی انجام نداد. کی به بتیجه می‌رسد.


تبدیل وضعیت ایثارگران
با سلام خدمت شما بنده ابثارگر هستم و می‌خواستم یک پیگیری در خصوص تبدیل وضعیت نیرو‌های شرکتی کنید چند ماهه تصویب شده، ولی امور استخدامی آن را اجرا نمی‌کند.

 

برای آموزش اصول تصویربرداری خبری برای شهروندخبرنگاران اینجا کلیک کنید

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار