برگزاری نمایشگاه تله‌کام ۹۹ نیازمند اقدام جهادی است

فرامرز رستگار اعلام کرد نمایشگاه تله‌کام ۹۹ از پنجم تا هشتم اسفندماه سال جاری برگزار خواهد شد.

به گزارش حوزه دنیای ارتباطات گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، فرامرز رستگار دبیر و عضو هیات مدیره‌ی سندیکای صنعت مخابرات ایران، گفت: شرکت سهامی نمایشگاه‌های بین المللی جمهوری اسلامی ایران که امسال بصورت مستقیم مجری برگزاری تله‌کام است، تمام توان خود را برای انجام موفق این نمایشگاه مهم به کار گرفته است. برای برگزاری باشکوه نمایشگاه تله‌کام ۹۹ (۵ تا ۸ اسفند) با توجه به محدودیت زمان، نیاز به اقدام جهادی داریم.

وی، ادامه داد: صندوق نوآوری وشکوفایی ریاست جمهوری با اعلام کمک‌های بلاعوض برای شرکت‌های دانش بنیان به صورت موثر پای کار آمده است. دبیر و عضو هیات مدیره‌ سندیکای صنعت مخابرات ایران، اظهار کرد: شرکت‌های تولیدی و خدمات فنی مهندسی از طریق تشکل‌های مرتبط علیرغم وجود مشکلات در کسب و کار و تاخیر در دریافت مطالبات تمام سعی خود را برای نشان دادن توانمندی‌های خود در این نمایشگاه به میدان خواهند آورد.

رستگار، افزود: وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات قول داده است که تمام بخش‌های مربوط به سیاست‌گذاری، رگولاتوری، کارفرمایی، پشتیبانی و تسهیل‌گری خود را برای اطلاع رسانی و تعامل با ذینفعان در این نمایشگاه حاضر نماید و از اپراتور‌های بزرگ ارتباطی هم بخواهد که حضور فعال در این نمایشگاه داشته باشند.

دبیر و عضو هیات مدیره‌ی سندیکای صنعت مخابرات ایران، اظهار کرد: امید داریم همانطور که وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات و اپراتور‌ها که در شرایط ویژه تصمیمات فوری اتخاذ و تا حصول نتیجه فوری آن را دنبال می‌کنند، برای این نمایشکاه هم سنگ تمام بگذارند. حضور در نمایشگاه تله‌کام نه تنها از نظر مسئولیت‌های اجتماعی بلکه به عنوان یک وظیفه جهت گزارش به جامعه و بخش کسب و کار‌های حوزه ICT یک اصل است و باید توسط متولیان و بازیگران اصلی آن به نمایش درآید.


 بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار