صوت قرآن زینت بخش تولیدات درسی و آموزشی مدارس اهواز

معاونت پرورشی و تربیت بدنی ناحیه یک اهواز گفت: با هدف گسترش و نشر فضای قرآنی، صوت کلام الله مجید در برنامه‌های آغازین کلاس‌های آموزشی طنین انداز می‌شود.

علی عبیات معاونت پرورشی و تربیت بدنی ناحیه یک اهواز در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، با اشاره به طنین انداز شدن نوای قرآن در تولیدات برنامه آغازین کلاس‌های آموزشی در مدارس این ناحیه آموزشی گفت: با هدف گسترش انس با قرآن و نشر فضای قرآنی، صوت کلام آلله در برنامه‌های آغازین کلاس‌های آموزشی گنجانده شده است.

او با بیان اینکه کارشناسی قرآن، عترت و نماز با همکاری معاونان و مربیان پرورشی مدارس اقدام به تولید محتوای برنامه‌های آغازین کلاسی با محوریت قرائت قرآن، سلام آغازین، ذکر صلوات، پیام قرآنی و ذکر ایام هفته کرده است، افزود: پس از دریافت و بررسی آثار به مناسبت دهه فرخنده فجر از دیروز بارگذاری آثار در کانال خادمان قرآن شبکه شاد دانش آموزی جهت استفاده همه آموزشگاه‌های تابعه آغاز شد.

عبیات با بیان اینکه این آثار به مرور زمان به صورت روزانه در این شبکه بارگذاری خواهد شد، اظهار داشت: مدیران، معلم ها، معاونان و مربیان پرورشی مدارس ناحیه یک اهواز می‌توانند از این محتوا‌های قرآنی جهت آغاز کلاس‌های درس در مقاطع سه گانه تحصیلی بهرمند شوند.

به گفته معاونت پرورشی و تربیت بدنی ناحیه یک اهواز، محتوا‌های تولید شده حاصل زحمات بیش از ۸۵ آموزشگاه و همکاران فعال حوزه معاونت پرورشی در مدارس تابعه این ناحیه آموزشی است.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.