حضور اعراب ساکن سرزمین‌های اشغالی در تظاهرات علیه نتانیاهو

اعراب ساکن سرزمین‌های اشغالی به همراه صهیونیست‌های معترض، به جرم و خشونت نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی اعتراض کردند.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از آی ۲۴، در پی تیراندازی به یک دانشجوی پرستاری که منجر به فوت او شد، جامعه اعراب رژیم صهیونیستی به همراه صهیونیست‌ها علیه خشم و جنایت کابینه نتانیاهو دست به اعتراض زدند. 

هزاران نفر از اعراب ساکن سرزمین‌های اشغالی با اعلام اینکه از افزایش خشونت و  میزان جرم و جنایت در جوامع عرب به خشم آمده اند، خواستار توقف این جنایات از نخست وزیر رژیم صهیونیستی شدند. در اوایل هفته گذشته احمد حجازی، دانشجوی پرستاری  ۲۲ ساله در شهر طمره  واقع در حدود ۱۵ مایلی شمال حیفا در پی شلیک پلیس کشته شد.

این حادثه باعث ایجاد تجمعات گسترده در جوامع عربی-صهیونیستی در سراسر کشور از جمله طمره، ام‌الفهم و ناصره شد، معترضان خواستار تحقیق در این خصوص شدند.

برگزارکنندگان اعتراض در این تجمع با سردادن شعارهایی مانند «نه به خشونت، نه به جرم و سلاح‌ها ما را می‌کشند» خواستار خواستار برکناری نتانیاهو شدند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Netherlands
reza
۱۲:۰۷ ۱۹ بهمن ۱۳۹۹
اوضاع داخلی رژیم منحوس صهیونیستی اسرائیل امروزه بسیار شبیه اوضاع 6 ژانویه در آمریکاست پرچم هر دو کشور توسط ساکنین اصلی اسرائیل-آمریکا به آتش کشیده میشود و اعترضات شدیداللحن معترضان با چاشنی آشوب و التهابات سیاسی توسط ساکنین اصلی اسرائیل -امریکا با چشم دوربین رسانه های جهانی رصد و پخش میشود......و این محصول عملکرد بنیامین نتانیاهو و ترامپ است که با گره زدن دم خودشان به هم در شب تاریک""معامله قرن""میرود که به""افتضاح قرن""تبدیل شود و نتیجه گره زدن دم گرگ به دم شتر میشود همین اوضاع و بدتر هم خواهد شد سران صهیونیستی 25سال آینده را نخواهند دید....و آمریکا که رو به افول است.....
آخرین اخبار