فکری: مددی قول داد مشکلات را حل کند/ انتظاراتمان از غفوری بیشتر است + فیلم

سرمربی تیم فوتبال استقلال تهران در رابطه با مسائل مختلف صحبت هایی را بیان کرد.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، محمود فکری سرمربی تیم فوتبال استقلال تهران بعد از جلسه با مدیران این باشگاه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در جلسه امروز با مدیرعامل باشگاه در مورد مشکلات مالی و پشتیبانی بازیکنان صحبت‌هایی را انجام دادیم.

او در ادامه افزود: درباره دریافتی امسال و پارسال بازیکنان صحبت هایی را رد و بدل کردیم و به همین منظور مددی قول داد تا با حضور در تمرین مشکلات را رفع کند.

سرمربی تیم فوتبال استقلال گفت: همه یک مجموعه و مکمل یکدیگر هستیم. نتیجه حاصل شده باعث موفقیت همه می‌شود چرا که همه در یک کشتی نشسته‌ایم و باید سوء تفاهم‌ها برطرف شود.

فکری درباره این که برخی بازیکنان به عملکرد او انتقاد دارند، گفت: این موضوع بیشتر ساخته ذهن دوستان است؛ چون چنین چیزی نبوده که بخواهیم تکذیبش کنیم. برخی دوستان کارشان را خوب بلدند و توجهی نمی‌کنند که من تکذیب کنم یا نکنم. من هم به این مسائل توجهی نمی‌کنم.

او افزود: از هواداران می‌خواهم به این شایعات و دروغ‌ها توجهی نکنند. برخی افراد هستند که هر روز یک مساله درست می‌کنند. داستان همان قوم‌ها است، هرکاری کنیم داستانی درست می‌شود. باید مشکلات مالی بازیکنان و مشکلات پشتیبانی برطرف شوند. اختلاف نظر‌ها در پرداختی‌ها هم حل شوند.

او افزود: باشگاه در حال بررسی پرداختی‌ها است تا هم پرداختی‌های فصل قبل و هم پرداختی‌های این فصل تسویه شوند. به نیم فصل رسیدیم و پرداختی‌ها باید به ۵۰ درصد برسند.


بیشتر بخوانید


فکری گفت: من را زیاد وارد بحث هیئت مدیره و این داستان‌ها نکنید، بهتر است. دیروز شما دیدید ما رکورددار مالکیت بازی هستیم. در بحث پاس دادن، نظم دفاعی و حمله خوب هستیم و رکورد خودمان را شکستیم. دوستان الان دنبال داستان‌های دیگری هستند و این بحث‌ها از مد افتاده اند. بحث‌های نداشتن تاکتیک و این‌ها از بین می‌روند و ان شاءالله حواس همه بازیکنان، کادرفنی و از طرفی مدیران باشگاه و هواداران جمع باشد.

او ادامه داد: از شروع فصل در صدر جدول بوده‌ایم؛ البته آن چه من و کادرفنی می‌خواهیم هنوز اتفاق نیفتاده است و تیم روز به روز و هفته به هفته شرایط بهتری پیدا می‌کند. من به این چیز‌ها قانع نیستم و جایگاه بیشتر و بالاتری را می‌خواهیم. در کنار نتیجه‌گیری، هواداران بازیچه دست برخی نشوند؛ متاسفانه در این چند وقت بازیچه شده‌ایم و باید مدیران حمایت بیشتری کنند و ما هم تلاش بیشتری کنیم.

فکری درباره لیست ورود و خروج گفت : بازیکن مازاد نداریم. لیستی به باشگاه داده‌ام؛ چون اگر به بازی‌های آسیایی برسیم همه بازیکنان را نیاز داریم. اگر بتوانیم بازیکنان مد نظرمان را بگیریم، خوب است. هم در فهرست زیر ۲۳ سال و هم در فهرست بازیکنان بزرگسال جا داریم. باید ببینیم برای فصل های بعد در خدمت استقلال هستیم یا نه.

سرمربی تیم استقلال در مورد وضعیت دیاباته و این که شایعاتی در مورد بازی نکردن وی مطرح شده است، اظهار داشت: عکس مصدومیت دیاباته و ام ار آی او وجود دارد؛ اما در عکس که نمی‌توانم پاره شدگی را ببینم. این بازیکن امروز هم به تمرین آمد؛ اما چون در سالن تمرین می‌کردیم او را فرستادیم تا فیزیوتراپی کند.

فکری درباره غیبت غفوری گفت: وریا امروز با پزشکان تیم تماس گرفت که سرما خورده است و ما هم این را قبول کردیم.

او در مورد اتفاقات شب گذشته در بازی با نساجی عنوان کرد: مسائل شب گذشته چه بوده اند؟ بعد از بازی آن اتفاق رخ داد، اما من از غفوری به عنوان کاپیتان بیشتر توقع دارم. او همیشه تیم را جمع می‌کرد و بزرگی می‌کرد؛ اما در این طور مواقع انتظار می‌رود که صبوری بیشتری داشته باشد. او هم انسان است و جایی خسته می‌شود؛ اما تاکید می‌کنم فشار روی بازیکنان‌ ما وجود دارد. ما باید عزممان را جزم کنیم که در نیم فصل دوم اگر تقدیر بر این بود در خدمت استقلال باشیم با هوشیاری عمل کنیم.

فکری گفت: خدا انصاریان و میناوند را بیامرزد. کسی از فردای خودش خبر ندارد، ما هم همین شکل هستیم. اگر عمری باقی بماند و قسمت باشد در خدمت استقلال هستیم. تمام تلاشمان را می‌کنیم که به استقلال خدمت کنیم. این توانایی را از روز اول می‌دیدیم. اگر استقلالی‌ها کمک کنند و پشتمان باشند با کمک هم اتفاقات خوبی را رقم می‌زنیم.

وی در مورد شرایط زمین نامناسب تمرین استقلال گفت: وقتی مدیریت باشگاه ثبات نداشته باشد از این اتفاقات می‌افتند. از الان باشگاه باید به فکر زمین تمرین برای فصل آینده باشد. ما زمین نفت را با کمک دوستان گرفتیم، اما مدتی زیر کشت می‌رود و چون آن جا را نداریم؛ به همین دلیل باید زمین را عوض کنیم، زمین خوب در این فصل پیدا نمی‌شود. در این چند روز در مجموعه انقلاب به جای کود، شیشه و آجر پاره و سرامیک می‌دیدیم.

 

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار