توجیه عجیب خانم بازیگر درباره تناقض گویی هایش

مهناز افشار توجیه‌های عجیبی را برای تناقض گویی هایش در توئیتر مطرح کرد و واکنش کاربران فضای مجازی را برانگیخت.

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، چندی پیش با داغ شدن تب تولید واکسن کرونا و اتمام آزمایش انسانی آن در کشور‌های خارجی، مهناز افشار یکی از بازیگران ایرانی که به خارج از کشور مهاجرت کرده، برای مردم ایران واکسن‌های خارجی را مطالبه کرد و نسبت به ممنوعیت برخی از واکسن‌های خارجی در ایران واکنش نشان داد. او در توئیت خود در پاسخ به سوال مخاطبش عنوان کرد که واکسن کرونا را تزریق کرده است.

این موضوع در حالی اتفاق افتاد که اولویت تزریق واکسن حتی در کشور‌های خارجی نیز برای کادر درمان است و مردم عادی هنوز این واکسن را تزریق نکرده اند. به نظر می‌رسید این پاسخ فقط یک جریان انحرافی فکری برای منحرف کردن اذهان مردم بود.


بیشتر بخوانید


افشار مدتی پس از آن در توئیتی نوشت که هنوز نوبت تزریق واکسن به او نرسیده و اولویت تزریق واکسن با سالمندان است. این تناقض گویی‌ها و تظاهر‌ها برای کاربران توئیتر چالش برانگیز بود و آن‌ها را با ابهاماتی رو به‌رو کرد.

یکی از کاربران این موضوع را برای افشار به اشتراک گذاشت و از او خواست درباره این رفتار ضد و نقیضش توضیح دهد. این بازیگر معروف در پاسخ به مطالبه این مخاطب عنوان کرد که به دلیل کلافگی اظهار کرده که واکسن را دریافت کرده و این گفته‌های او صحت ندارد.

در ادامه توئیت منتشر شده توسط افشار را مشاهده می‌کنید:

ادعاهای متناقض مهناز افشار

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۵
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۳۸ ۲۰ بهمن ۱۳۹۹
لطفا از بازی گر ها مطلب نزنید . اونها هم هزاران نفر این جامعه اند که بواسطه شغلشون دیده میشن . همین و بس نه تعریف نه ایراد نه خبر سازی خب بیائید روستای ما هم چند پیر زن با حال داره ازشون خبر بزنید
Iran (Islamic Republic of)
عمار
۲۰:۰۳ ۱۹ بهمن ۱۳۹۹
ترامپ ملعون هم همینگونه به مردمش دروغ می گفت وقتی لو میرفت و دستش رو می شد می گفت شوخی کردم یا کلافه بودم شما همگیتون از طرفداران ترامپ ملعون هستید و ترامپیستی بیش نیستید .
افتاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااد .
Iran (Islamic Republic of)
محسن
۱۹:۱۳ ۱۹ بهمن ۱۳۹۹
شوهر داره یا مجرده ؟؟؟؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۲۰ ۲۰ بهمن ۱۳۹۹
از خودش بپرس .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۱۱ ۱۹ بهمن ۱۳۹۹
چرا واقعا مهناز یک دقیقه آروم نمی گیری ! چرا برای هرچیزی که نمیدونی نظر میدی . تمومش کن دیگه .