۲ شرکت هواپیمایی اخطار گرفتند

نظارت‌های سازمان هواپیمایی کشوری درباره رعایت فاصله گذاری اجتماعی در پرواز‌ها ادامه دارد و همین امر باعث اخطار گرفتن ۲ شرکت هواپیمایی شده است.

 به گزارش  گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، محمد حسن ذیبخش سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری از اخطار این سازمان به شرکت هواپیمایی ماهان و کارون به دلیل عدم رعایت مقررات ابلاغی مقابله با شیوع ویروس کرونا خبر داد.

ذیبخش با بیان اینکه نظارت‌های سازمان هواپیمایی کشوری در خصوص اطمینان از رعایت فاصله گذاری اجتماعی در پرواز‌ها به صورت مستمر ادامه دارد، اظهار کرد: سازمان هواپیمایی کشوری به دلیل عدم رعایت مقررات ابلاغی مقابله با شیوع ویروس کرونا به شرکت‌های هواپیمایی ماهان در مسیر کرمان- تهران در تاریخ ۱۵ بهمن و کارون در مسیر اهواز- تهران در تاریخ ۱۴ بهمن اخطار داد.


بیشتر بخوانید


او با بیان اینکه عدم توجه به مفاد مقررات ابلاغی باعث به خطر افتادن سلامتی همکاران و مسافران خواهد شد، افزود: ضمن اخطار رعایت کامل دستورالعمل‌های ابلاغی، شرکت‌های هواپیمایی باید نسبت به رعایت فاصله اجتماعی و استفاده از حداکثر ۶۰%  ظرفیت پذیرش در تمامی پرواز‌ها اقدام کنند.

ذیبخش تصریح کرد: براساس این اخطاریه به منظور اطمینان از رعایت کامل مقررات ابلاغی پرواز شماره ۱۰۵۲ روز‌های چهارشنبه در تاریخ ۲۹ بهمن و ۶ اسفند شرکت هواپیمایی ماهان و همچنین پرواز شماره ۲۶۰۷ شرکت هواپیمایی کارون در تاریخ ۲۸ بهمن و ۵ اسفند لغو شد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار