معرفی نفرات برتر مسابقات اتومبیلرانی اسلالوم در اهواز

دبیر هیات اتومبیلرانی و موتورسواری خوزستان از معرفی نفرات برتر مسابقات اتومبیلرانی اسلالوم همگانی که در اهواز برگزار شد خبر داد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، حسین عباسی دبیر هیات اتومبیلرانی و موتورسواری خوزستان گفت: مسابقات اتومبیلرانی اسلالوم همگانی ویژه آقایان و بانوان با بیش از ۵۰ شرکت کننده در چهار کلاس ۱۵۰۰-، ۱۵۰۰+، آزاد به میزبانی اهواز برگزار شد.

او بیان داشت: در کلاس آزاد این پیکار‌ها بهنام دانش پور، آرش بلغک و سیاوش رحیمی مقام‌های اول تا سوم را کسب کردند. و در کلاس ۱۵۰۰+ رضا قنواتی، میلاد خجسته پور و وحید منصوریان اول تا سوم شدند.

عباسی با اشاره به برگزاری مسابقات در پیست غدیر اهواز  افزود: در کلاس ویژه بانوان فاطمه احمدی، مریم پولادی و سمیرا قلک اول تا سوم شدند همچنین در کلاس ۱۵۰۰- مرتضی خدری، جمشید جمشیدی و محمدامین دلگرم مقام اول تا سوم را کسب کردند.

دبیر هیات اتومبیلرانی و موتورسواری خوزستان ادامه داد: ۱۰ داور قضاوت مسابقات را برعهده داشتند و مسابقات در سطح بسیار خوبی برگزار شد و شرکت کنندگان رقابت تنگاتنگی با هم داشتند. این پیکار‌ها با رعایت اصول بهداشتی برگزار شد و ورزشکاران خوزستان در رشته‌های درگ، اسلالوم، دریفت و کارتینگ جزو نفرات برتر کشور هستند و در رشته موتورکراس نیز همیشه روی سکو قرار دارند. تلاش می‌شود در سال آینده دیگر رشته‌های ورزشی زیر نظر هیات فعال شوند.

انتهای پیام/م

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.