انگلیس: اخراج دیپلمات‌های اروپایی از روسیه تلاشی ناپخته برای انحراف اذهان است

وزیر خارجه انگلیس در واکنش نسبت به اخراج دیپلمات‌های اروپایی از روسیه، آن را تلاشی ناپخته برای انحراف اذهان از اقدامات روسیه خواند.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان، دومینیک راب، وزیر خارجه انگلیس در واکنش به اخراج سه دیپلمات اروپایی از سوی روسیه، با انتشار پیامی در صفحه توئیتر خود آن را تلاشی ناپخته که هدف آن فعالان مخالف است، توصیف کرد.

وی در این راستا نوشت: اخراج دیپلمات‌های آلمانی، لهستانی و سوئدی از روسیه که در حال انجام وظیفه خود بودند تلاشی ناپخته است.

وزیر خارجه انگلیس در ادامه تاکید کرد: این اقدام در جهت منحرف کردن اذهان و توجه‌ها از اقدام روسیه در رابطه با هدف قرار دادن رهبران مخالف، معترضان و روزنامه نگاران انجام شده است.

روسیه روز جمعه تعداد از دیپلمات‌های سه کشور آلمان، لهستان و سوئد را بدلیل شرکت در تظاهرات در حمایت از الکسی ناوالنی، آن‌ها را به اتهام مخالفت با کرمیلین عناصر نامطلوب خوانده و از این کشور اخراج کرد.

از سوی دیگر وزیر خارجه آلمان نیز در واکنش به اقدام روسیه، اعلام کرد در صورتی که مسکو از تصمیم خود بازنگردد، این اقدام بدون پاسخ نخواهد ماند و ساعاتی پس از این ادعا، سفیر روسیه در برلین از سوی وزارت خارجه آلمان احضار شد.


بیشتر بخوانید:


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار