سخنگوی سازمان آتش نشانی خبر داد؛

جزئیات تصادف در بزرگراه شهید بابایی/ جان باختن خانم ۲۰ ساله در این حادثه

ملکی درباره جزئیات تصادف دو خودرو پژو ۲۰۶ و خاور در بزرگراه شهید بابایی که منجر به جان باختن یک خانم ۲۰ ساله شد، توضیحاتی داد.

جلال ملکی سخنگوی سازمان آتش نشانی شهرداری تهران در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه حوادث و انتظامی گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، اظهار کرد: ساعت ۱۹:۲۳ دقیقه امشب یک مورد حادثه تصادف در مسیر غرب به شرق بزرگراه شهید بابایی، مقابل شهرک شهید بهشتی به سامانه ۱۲۵ سازمان آتش نشانی شهرداری تهران اطلاع داده شد.

وی ادامه داد: دو ایستگاه با امکانات کامل به محل اعزام شدند و مشاهده شد که یک دستگاه پژو ۲۰۶ با دو نفر سرنشین به هنگام حرکت در این مسیر به دلیل نامشخصی با یک خاور که بار نخاله حمل می‌کرد برخورد می‌کند و خودرو خاور به دلیل این اتفاق از مسیر خارج می‌شود و به دلیل برخورد با گاردریل‌های کناری بزرگراه و تخریب بخشی از آن‌ها وارد شانه خاکی سمت راست شد و واژگون شد.

ملکی گفت: راننده از خودرو خارج شده و آسیب چندانی ندید، اما خودرو ۲۰۶ خسارت زیادی دید، دو نفر سرنشین یک خانم حدود ۲۰ ساله و یک آقای حدود ۲۵ ساله در داخل خودرو حضور داشتند که آتش نشانان همزمان با ایمن سازی این دو نفر را خارج کردند و تحویل عوامل اورژانس دادند.

سخنگوی سازمان آتش نشانی افزود: مشخص شد که متاسفانه خانم جان خود را از دست داده و آقا هم شدیدا دچار مصدومیت شده است و خوشبختانه زنده بود و تحویل عوامل اورژانس داده شد. با توجه به اینکه نشت بنزین اتفاق افتاده بود عوامل شهرداری هم در محل حضور داشتند و نخاله‌ها را هم پاکسازی کردند.

وی بیان کرد: خودرو‌ها به محل امنی انتقال داده شدند و ترافیک محل با کمک عوامل راهور برطرف شد و تا دقایق دیگر محل تحویل عوامل راهور خواهد شد. تقاضا میکنم در زمان بارندگی با احتیاط کامل رانندگی کنند و فاصله ایمن را با خودرو جلویی را در نظر داشته باشند که حوادثی برای کسی پیش نیاید.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار