رییس دانشگاه پیام نور فارس خبر داد؛

افزایش تعداد متقاضیان تحصیل در مقطع کارشناسی ارشد دانشگاه پیام نور فارس

رییس دانشگاه پیام نور فارس گفت: تعداد متقاضیان آزمون فراگیر پیام نور استان فارس در مقایسه با پارسال ۲۵ درصد افزایش یافته است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، محمدحسن صیف رئیس دانشگاه پیام نوراستان فارس در بازدید از حوزه برگزاری آزمون فراگیر در دانشگاه پیام نور شیراز گفت: در آزمون فراگیر امسال در استان فارس ۴ هزار و ۷۷۴ نفر به رقابت پرداختند که از این تعداد ۹۴۳ نفر در حوزه خواهران در شهرک گلستان، ۲هزارنفر در دانشگاه شیراز و سایر داوطلبان در شهر‌های جهرم، فسا، کازرون، لامرد و مرودشت در آزمون شرکت کردند.

او با بیان اینکه تعداد متقاضیان آزمون فراگیر استان فارس در مقایسه با پارسال از افزایش ۲۵ درصدی داوطلبان حکایت دارد، افزود: تعداد متقاضیان امسال نسبت به دوره گذشته در استان فارس یک هزار و ۲۰۰ نفر افزایش یافته است.

رئیس دانشگاه پیام نوراستان فارس با بیان اینکه نتایج این آزمون در اسفندماه امسال و از سوی سازمان سنجش اعلام خواهد شد، تصریح کرد: پذیرفته شدگان از نیمسال جاری (اسفندماه۹۹) در دانشگاه پیام نور مشغول به تحصیل خواهند شد.

او اضافه کرد: امکان شرکت در کلاس‌های تئوری به صورت آنلاین، استفاده از وام قرض الحسنه شهریه، امکان انتخاب محل آزمون پایان ترم به دلخواه دانشجو از مزایای ویژه دانشگاه پیام نور برای دانشجویان مقطع کارشناسی ارشد است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
جفعرپور
۰۷:۴۲ ۱۸ بهمن ۱۳۹۹
مقطع کارشناسی ارشد ! تو این اوضاع چطور میتونن تحصیل کنن؟
آخرین اخبار