نویدکیا: در بهترین زمان برابر ذوب‌آهن به گل رسیدیم/ سلمانی در آینده بازیکن بزرگی می‌شود

سرمربی تیم فوتبال سپاهان درباره برد تیمش در دربی اصفهان توضیحاتی را بیان کرد.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، محرم نویدکیا سرمربی تیم فوتبال سپاهان درباره پیروزی تیمش برابر تیم ذوب آهن اظهار کرد: دربی اصفهان همیشه جذاب بود و امروز هم یک بازی دیدنی و تماشایی مشاهده کردیم. ما همان دقایق اول به گل رسیدیم که بهترین شرایط برای گلزنی  بود. البته بعد از گل اول عقب نشینی کردیم و چند موقعیت گلزنی  به ذوب‌آهن دادیم. ما می‌دانستیم  ذوبی‌ها در  نیمه دوم حمله می‌کنند و سعی کردیم از ضد حملات استفاده کنیم.

او درباره اعتراض به داوری در لحظات پایانی بازی بیان کرد: بعد از نتیجه ۲ بر صفر می‌خواستیم تعویض کنیم و این موضوع کمی طول کشید. نمی‌دانم این موضوع از سمت ما  یا داور بود که یک مقدار بهم ریختگی رخ داد.  

نویدکیا درباره یاسین سلمانی بازیکن جوان سپاهان گفت: یاسین کاپیتان تیم جوانان است و  او می‌تواند در آینده در بهترین تیم‌های دنیا بازی کند. البته  شرایط تیم به صورتی بود که بازی کمتری به سلمانی  رسید و درست است او   ۱۸ سال دارد، اما به طور حتم  در آینده می‌تواند بازیکن بزرگی شود.  

سرمربی تیم فوتبال سپاهان گفت: یکی از نقاط خوشحالی ما بازیکنانی بودند که به عنوان جایگزین وارد زمین شدند و خوب بازی کردند. با تعویض‌هایمان توانستیم از بی‌محابا حمله کردن ذوب آهن استفاده کنیم. همچنین تیم ما  از لحاظ ساختاری و رفاقتی به شرایط خوبی می رسد و امیدوارم بتوانیم همین روند را ادامه بدهیم. 


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار