لحظه فرو ریختن سکو حین سخنرانی معترضان هندی + فیلم

ویدئوی لحظه فرو ریختن سکویی که نمایندگان کشاورزان معترض هندی بر روی آن در حال سخنرانی بودند در شبکه‌های اجتماعی بازتاب گسترده‌ای داشت.

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، کشاورزان هندی که به اصلاحات اعلام شده از سوی دولت ناریندا مودی، نخست وزیر هند معترض هستند از ماه گذشته تظاهرات و تجمع‌های اعتراضی گسترده‌ای در نزدیکی دهلی نو، پایتخت هند برگزار می‌کنند.

نمایندگان کشاورزان در هند خشونت‌های مرگبار در دهلی را که در جریان اعتراض‌های گسترده به اصلاحات کشاورزی در روز‌های اخیر رخ داد، محکوم کردند.

هنگامی که این نمایندگان در حال سخنرانی اعتراضی خود در جمع کشاورزان بودند، ناگهان سکویی که بر روی آن ایستاده بودند فرو ریخت که به گفته مقامات محلی کسی در این حادثه آسیب ندیده است.

این ویدئو در شبکه‌های اجتماعی به سرعت منتشر و بازتابی گسترده در همراهی با کشاورزان معترض داشت.

آن‌ها عناصر خودسر را مقصر بروز اغتشاش‌ها در میان راهپیمایی مسالمت آمیز دانستند و گفته‌اند که اعتراضات خود را لغو نخواهند کرد.

اصلاحاتی که ماه سپتامبر گذشته تصویب شد، تغییراتی در قوانین مربوط به فروش، قیمت گذاری و ذخیره سازی محصولات کشاورزی ایجاد کرد که برای کشاورزان به مدت دهه‌ها تضمین کننده فروش محصولات و محافظت از بازار آزاد بود.

کشاورزان هندی نگرانند که آزاد و خصوصی‌سازی این بخش سبب کاهش قیمت محصولاتشان شود و شرکت‌های خصوصی با آن‌ها در فروش محصولات سهیم شوند.


بیشتر بخوانید


این در حالی است که دولت هند همچنان تاکید دارد که قوانین اصلاحی به کشاورزان امکان می‌دهد که جدا از فروش محصولات به بخش خصوصی، بخش عمده‌ای از تولیدات اصلی خود، چون برنج و گندم را با قیمت‌های تضمین شده به دولت بفروشند.

کشاورزان ایالت‌های شمالی پنجاب و هاریانا که در نزدیکی دهلی نو قرار دارند از پیشگامان جنبش اعتراضی به اصلاحات کشاورزی پیشنهاد و تصویب شده از سوی دولت هند مسحوب می‌شوند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۳۷ ۱۸ بهمن ۱۳۹۹
اونجا کرونا نیست؟!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۱۸ ۱۸ بهمن ۱۳۹۹
سلام ، زحمت کشیدید سایت را تغییر دادید ، سرعت لود صفحه اول خوبه ولی بقیه صفحات خیلی زمان میبره ، ممنون از توجهتون
آخرین اخبار