محمد عبدالسلام: صلح در یمن در گرو توقف حملات و لغو محاصره است

سخنگوی جنبش انصارالله یمن صلح در این کشور را در گرو توقف کامل حملات و لغو محاصره مردم یمن دانست و گفت موشک‌های یمن برای دفاع از یمن است.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، «محمد عبدالسلام»، سخنگوی جنبش انصارالله یمن در پیامی توییتری در واکنش به ادعا‌های جدید «جو بایدن»، رئیس‌جمهور آمریکا، توقف درگیری‌ها و صلح در یمن را تنها در گرو توقف کامل حملات و لغو محاصره مردم مظلوم این کشور دانست.

محمد عبدالسلام نوشت: «موشک‌های یمن برای دفاع از یمن است و تنها با توقف حملات و محاصره است که شلیک این موشک‌ها متوقف خواهد شد.»

رئیس هیأت مذاکره کننده دولت نجات ملی نوشت: «نشانه واقعی برقراری صلح در یمن توقف حملات و لغو محاصره یمن است. گزینه تهاجم و محاصره در برابر مقاومت حماسی مردم عزیز ما مفتضحانه شکست خورده است.»

پیش از این «حمید عاصم»، از مقامات ارشد انصارالله ابراز امیدواری کرد که این اقدام آغازی برای تصمیم‌ها در راستای توقف جنگ در یمن باشد.

جو بایدن، رئیس‌جمهور آمریکا در سخنرانی خود در وزارت خارجه این کشور اعلام کرد که ایالات متحده آمریکا حمایت های خود از عربستان در جنگ یمن از جمله فروش تسلیحات به این کشور را متوقف خواهد کرد.

رئیس‌جمهور آمریکا پیش از این نیز از انتصاب تیموتی لندرکینگ به‌عنوان نماینده خود برای خاتمه دادن به اوضاع بحرانی در یمن خبر داد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار