فکری : همه کار کردند تا من را زمین بزنند/ نساجی خانه اول من است

سرمربی تیم فوتبال استقلال درباره شرایط آبی پوشان در لیگ برتر توضیحاتی را بیان کرد.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، محمود فکری سرمربی تیم فوتبال استقلال در نشست خبری پیش از دیدار با نساجی مازندران اظهار داشت: قبل از هر چیزی در گذشت علی انصاریان را به تمام جامعه ورزش و مردم کشورمان تسلیت می‌گویم. من و علی انصاریان در سال ۷۶ در تیم فجر سپاسی هم بازی بودیم و سال خوبی را هم در آن تیم گذراندیم. علی یک سالی هم پیراهن تیم استقلال را به تن کرد و دوران فوتبال خوبی را داشت؛ همه طرفداران فوتبال هم استقلالی‌ها و هم پرسپولیسی‌ها خاطرات خوبی را از او داشتند.

فکری درباره بازی با تیم نساجی گفت: بازی با نساجی در بحث فنی می‌تواند بازی خیلی خوبی شود.

او ادامه داد: شروع فوتبال و مربیگری من در تیم نساجی بوده است و خانه اول من نساجی است؛ و خاطرات بسیار خوبی را با نساجی داشتم.

او افزود: مشکلاتی بابت جدایی من از نساجی پیش آمد، اما واقعا علاقه‌مند بودم که این جدایی به گونه‌ای دیگر انجام می‌شد. اما فضایی در این جدایی به وجود آمد که نه برای من و نه برای مدیران و طرفداران پر شور نساجی فضای خوبی نبود و مشکلات زیادی را برای ما به وجود آورد. اما امیدوارم نساجی دوباره جایگاه خودش را پیدا کند و بازی‌های خوبی را ارائه دهند و حیف است که نساجی را در سال آینده در لیگ برتر نبینیم.

فکری درباره شرایط تیم نساجی و تاثیر آن روی بازی فردای تیم استقلال عنوان کرد: خیلی از صحبت‌هایی که مطرح می‌شود این است که می‌گویند کادر فنی سابق تیم را این گونه بسته است که البته به این تیمی که بسته شده نیز من افتخار می‌کنم و می‌گویم تیمی خوبی را بسته ایم، اما ما هم بازیکنانی مثل محمد میری و علیرضا حقیقی، آشوری، حسین ماهینی و بچه‌های دیگر را می‌خواستیم، اما اگر نساجی پول و بودجه داشت این بازیکنان در تیم نساجی می‌ماندند.

فکری افزود: از روز اول که این تیم را بستیم اطمینان داشتم که می‌توانیم جایگاه خوبی را در جدول داشته باشیم. اما دوستان زمانی که آمدند بر علیه من حرف زدند و فکر می‌کردند با جدا کردن وحید فاضلی فکری زمین می‌خورد. وقتی نیت تیم این گونه باشد چوب آن را احساس می‌کنید و چنین مشکلاتی برای شما پیش می‌آید.

سرمربی استقلال گفت: از روز اول به من اعلام کردند که به غیر از نساجی و استقلال به تیمی دیگری فکر نکن. همانطور که من پیشنهاد‌های دیگری هم داشتم که به احترام باشگاه نساجی همه آن‌ها را رد می‌کردم، اما زمانی که صحبت از استقلال شد نظر این دوستان بازگشت در حالی که گفته بودند که اگر صحبت از استقلال شود برای حضور در این تیم تو را هم کمک می‌کنیم.

او گفت: اما زمانی که همه کار می‌کنند که من را زمین بزنند خوب یک خدایی هم آن بالا است و کاری می‌کند که خودشان با مشکل مواجه شوند.

او ادامه داد: اگر به من می‌گفتند که تنها به تیم نساجی فکر کن آن قدر مرد بودم که به غیر از نساجی به تیم دیگری حتی فکرهم نکنم.

فکری درباره مصدومان استقلال برای بازی فردا عنوان کرد: حسین مرادمند و شیخ دیاباته مصدوم هستند و آرش رضاوند ر اهم به علت ۴ اخطاره بودن برای بازی فردا در اختیار نخواهیم داشت. از تمام بازیکنان تیم استقلال تشکر می‌کنم و امیدوارم این جایگاهی را که اکنون در جدول داریم را در آخر فصل نیز حفظ کنیم و قهرمانی را بدست آوریم.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
علیاری
۱۶:۱۹ ۱۶ بهمن ۱۳۹۹
آقای فکری به درک که زمین بخوری ، بدبخت تو داری استلال را نابود می کنی .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۰۹ ۱۶ بهمن ۱۳۹۹
آقای فکری استاد شما درس غلطی را به شما یاد می دهد آقای مظلومی و علی رغم فامیلییشان نه تنها مظلوم نیستند بلکه برادر خود شیطان هستند شما راهم به راه غلط می برند
بیدار شو این راهی که می روید به ترکستان است
آخرین اخبار