افتتاح ۲ پروژه روکش آسفالت در محور طبس - اصفهان

آیین افتتاح ۲ پروژه عمرانی اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای طبس همزمان با چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی برگزار شد.

 

افتتاح ۲ پروژه روکش آسفالت در محور طبس - اصفهانبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند، جلال زاده مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان جنوبی گفت:  ۲ پروژه عمرانی شامل اجرای روکش آسفالت گرم کیلومتر صفر تا ۳ و اجرای روکش آسفالت حفاظتی سیل از کیلومتر ۸ تا ۱۵ محور طبس-اصفهان بوده است.

او افزود: این پروژه‌ها با مجموع هزینه کرد ۴۵ میلیارد ریال همزمان با سومین روز از ایام الله دهه فجر انقلاب اسلامی به بهره برداری ترافیکی رسید.

جلال زاده اظهار کرد: حجم سنگین تردد وسایل نقلیه و شریانی بودن محور مواصلاتی طبس- اصفهان موجب گسترش فزاینده عبور و مرور می‌شود شاهد فرسایش و افت کیفیت رویه‌ آسفالتی و ایجاد ترک‌های سطحی در این محور مواصلاتی بودیم.


بیشتر بخوانید


مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان جنوبی بیان کرد: بسته به نوع و میزان خرابی رویه آسفالتی و به اقتضای مطالعات فنی صورت گرفته، می‌طلبید که هر مقطع از این محور پرتردد تحت پروسه متفاوتی از ترمیم و بهسازی قرار بگیرد.

او ادامه داد: پروژه‌ی روکش آسفالت گرم به طول ۳ کیلومتر و یک پروژه روکش آسفالت حفاظتی سیل به نوبه خود یکی از پیشرفته‌ترین روش‌های بازسازی و ترمیم جاده‌های آسفالتی محسوب می‌شود.

انتهای پیام/ ر ف

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
سجاد
۱۲:۲۶ ۱۶ بهمن ۱۳۹۹
معابر شمال شهر بیرجند رو هم آسفالت کنید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۲۴ ۱۶ بهمن ۱۳۹۹
عالی