بسته مجازی هنرمندان به تاریخ ۱۶ بهمن؛

گریم متفاوت خانم بازیگر در فیلم «بی همه چیز»/ هشدار بازیگران سرشناس برای جلوگیری از شیوع کرونا/ تصویری ماندگار از «ننه علی» در استوری هنرمندان

گزیده‌ای از پست‌های هنرمندان در فضای مجازی را مشاهده می‌کنید.

بسته هنرمندان به تاریخ 16 بهمنبه گزارش خبرنگار حوزه هنرمندان گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، رصد زندگی شخصی و فعالیت هنری هنرمندان و چهره‌های معروف هنری برای طرفداران و دنبال‌کنندگان این حوزه می‌تواند جذابیت‌های خاص خود را داشته باشد. با پیدایش شبکه‌های اجتماعی مختلف و دسترسی آسان به آن برای کاربران از طریق تلفن‌های همراه حالا این امکان فراهم شده است تا آن‌ها بتوانند از فعالیت‌های بازیگر محبوب خود مطلع شوند.

این روز‌ها چهره های هنرمند عرصه موسیقی، سینما و تلویزیون و … یک یا چند صفحه شخصی و عمومی در شبکه‌های اجتماعی مختلف دارند و از این طریق شبانه‌روز با کاربران و هواداران خود ارتباط مستمر و دو طرفه‌ای برقرار می‌کنند.


بیشتر بخوانید


در ادامه می‌توانید بخشی از فعالیت‌های هنرمندان سینما، تلویزیون و موسیقی در فضای مجازی را مشاهده کنید.

 

اتابک نادری، بازیگر سینما و تلویزیون با انتشار تصاویری دیده نشده از خود و دوستانش در اجرای تئاتر دفاع مقدس، پستی را در صفحه خود به اشتراک گذاشته و نوشته است:

این عکس‌ها مربوط به کار‌های اولیه من در تئاتر دانش آموزی، سال‌های ۱۳۶۳ و ۶۴ است که به بهانه اسناد چهل سالگی تئاتر دفاع مقدس در جشنواره تئاتر فجر امروز دیدم. کلی خاطرات از ذهنم گذشت و دقت که کردم دیدم تا قبل از این تاریخ یعنی سال ۶۳ جسته و گریخته میان پرده و کار‌هایی در کلاس می‌کردم، ولی از همین زمان بود که در مدرسه راهنمایی شهید مفتح اردبیل اولین بار پا به صحنه تئاتر گذاشتم و به قول وحشی بافقی ((تا در ره عشق آشنای تو شدم با صد غم و درد مبتلای تو شدم ...))

و تئاتر شد زندگی ام و توضیحات عکس؛
(۳ نفری) بعداز اجرای نمایش کمدی به اصطلاح تئاتر‌های اون موقع صدام بازی *صدام سردار قادسیه * سال ۱۳۶۳ _حامد افتخاری _عارف...؟! و خودم _سالن مدرسه راهنمایی شهید مفتح اردبیل
(۲نفری) صحنه‌ای از نمایش عاهدو به کارگردانی استاد روح الله حبیب زاده سال ۱۳۶۴_مسعود علویان و من (در نقش سرباز عراقی) اجرا در سالن امور تربیتی اردبیل و همچنین اجرا در جشنواره تیاتر دانش آموزان آذربایجان شرقی _سالن سینما فردوسی تبریز

پست جدید اتابک نادری

 

پدرام شریفی هنرپیشه سینما و تلویزیون با انتشار پست و توضیحاتی در صفحه‌اش از گریم جدید و عجیب باران کوثری در فیلم «بی همه چیز» رونمایی کرد.

"رونمایی از گریم سنگین باران کوثری در «بی همه چیز».
همزمان با برگزاری سی و نهمین جشنواره فیلم فجر از گریم باران کوثری در فیلم «بی همه چیز» در نقش «نوری» رونمایی شد..
«بی همه چیز» به نویسندگی محسن قرایی و محمد داودی و تهیه کنندگی جواد نوروزبیگی در جمع فیلم‌های منتخب جشنواره سی و نهم فجر قرار دارد..
طراحی گریم این فیلم توسط محمود دهقانی انجام شده که گریمور آثاری مانند «سد معبر» و «قصر شیرین» بوده است..
پرویز پرستویی، هدیه تهرانی، هادی حجازی فر، باران کوثری، مهتاب نصیرپور، پدرام شریفی، لاله مرزبان، بابک کریمی، فرید سجادی حسینی و.. دیگر بازیگران این فیلم هستند..
عکس: نوشین جعفری"

پست جدید اتابک نادری

 

محسن کیایی، بازیگر سینما و تلویزیون ضمن هشدار به مردم درمورد ادامه‌دار بودن شیوع ویروس کرونا  از آن‌ها خواست همچنان آیین نامه‌های بهداشتی را رعایت کنند.

استوری جدید محسن کیایی

 

فاطمه گودرزی چهره شناخته شده سینما و تلویزیون با انتشار تصویری قابل تأمل از مردم خواست در همه گیری کرونا مراقب فرزندان خود باشند.

استوری جدید فاطمه گودرزی

 

پس از فوت علی انصاریان، پیشکسوت فوتبال ایران و بازیگر و مجری چند سال اخیر، واکنش‌ها به این خبر ناگوار همچنان ادامه دارد. تصاویری از مادر این مرحوم بر سر مزار فرزندش میان کاربران فضای مجازی به ویژه هنرمندان و چهره‌های مشهور به اشتراک گذاشته می‌شود.

علی ضیا مجری جوان برنامه‌های تلویزیونی :

مادر علی انصاریان سر مزار پسرش

نسرین مقانلو، بازیگر سینما و تلویزیون: 

مادر علی انصاریان سر مزار پسرش


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۴:۲۵ ۰۳ تير ۱۴۰۰
امیدوارم تو هر فیلمی هستی بدرخشی برای همیشه
آخرین اخبار