مدیرعامل شهرک‌های صنعتی اردبیل:

شبکه روشنایی معابر اصلی و ورودی ناحیه صنعتی پارس آباد اجرا می‌شود

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان اردبیل گفت: تکمیل زیرساخت‌های لازم یکی از اولویت‌های اصلی شرکت شهرک‌های صنعتی است که بر این بنا، امکانات و تاسیسات مورد نیاز واحد‌های تولیدی در شهرک‌های صنعتی تامین می‌شود.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، محمد اهلی، مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان اردبیل در جریان بازدید از ناحیه صنعتی پارس آباد گفت: استقرار سرمایه گذاران در ناحیه صنعتی پارس آباد با استقبال خوبی همراه بوده است، به همین علت تلاش می‌شود تکمیل زیرساخت‌های این ناحیه در اولویت برنامه‌های کاری این شرکت قرار گیرد.

او از برون سپاری شبکه روشنایی معابر اصلی و ورودی ناحیه صنعتی پارس آباد به پیمانکار ذیصلاح خبر داد و افزود: این شبکه با اعتباری بالغ بر ۱۰ میلیارد ریال از محل اعتبارات داخلی شرکت اجرا می‌شود که تلاش خواهد شد پروژه مذکور تا پایان امسال اجرا و به مرحله بهره برداری برسد.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان اردبیل ادامه داد: خوشبختانه مسئولان ارشد استان توجه ویژه‌ای به بخش صنعت و بالخصوص شهرک‌های صنعتی دارند که همین امر موجب جذب سرمایه گذاری و توسعه زیرساخت‌های لازم در شهرک‌های صنعتی شده است.

اهلی، آماده سازی ناحیه صنعتی پارس آباد را در دو فاز و با مساحت ۱۰۰ هکتار برشمرد و افزود: اجرای این ناحیه در دو فاز ۵۰ هکتاری تعریف شده است که با توجه به استقبال سرمایه گذاران و اتمام واگذاری در فاز نخست، واگذاری زمین در فاز دوم آن آغاز شده است.

او تصریح کرد: تلاش می‌شود با تخصیص اعتبارات مناسب، مشکلات موجود در این ناحیه صنعتی مرتفع شود که با توجه به محدودیت بودجه داخلی این شرکت، نیازمند تخصیص اعتبارات عمرانی هستیم.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان اردبیل ابراز امیدواری کرد تا با هماهنگی و همبستگی که در میان مسئولان استانی وجود دارد بتوانیم با همراهی و همکاری یکدیگر، مشکلات، تنگنا‌ها و کمبود‌های بخش صنعت استان بویژه شهرک‌های صنعتی را مرتفع و به رونق و توسعه در این بخش کمک کنیم.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.