باز نشر:

پست اینستاگرامی علی انصاریان برای تولد سردار دل‌ها

با درگذشت مرحوم علی انصاریان، تصویری از پست اینستاگرامی این چهره فوتبالی برای تولد شهید قاسم سلیمانی در فضای مجازی بازنشر شده است.

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، همزمان با درگذشت چهره محبوب دنیای فوتبال «علی انصاریان»، عکس‌ها و ویدئوهای مختلفی از این بازیکن محبوب در رسانه‌ها و دنیای مجازی در حال داغ شدن اشت. چیزی که بیشتر از همه مورد توجه کاربران قرار گرفته، پست اینستاگرامی آن مرحوم به مناسبت روز تولد سپهبد شهید قاسم سلیمانی است که در صفحه اینستاگرام خود منتشر کرده بود.

مرحوم انصاریان فروردین امسال عکسی از سردار دل‌ها در اینستاگرام خود منتشر و عشق و اراده خود را در آن پست به حاج قاسم ابراز کرد که در ادامه تصویری از آن را مشاهده می‌کنید.


بیشتر بخوانید


علی انصاریان نوشت:

"سلام.تولدتون مبارک مرد با غيرت نسل گذشته ،مرد دوس داشتنى .نمي شه دوست نداشت سردار قاسم سليمانى."

پست اینستاگرامی علی انصاریان برای تولد شهید سلیمانی

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۶
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۱۶ ۱۷ بهمن ۱۳۹۹
خیلی مردی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۳۴ ۱۶ بهمن ۱۳۹۹
هم نشین سردار باشی ان شاءالله خدا دوستت داشت چون مرام داشتی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۲۹ ۱۶ بهمن ۱۳۹۹
روحشون شاد .خوش ب حالت رفتی پیش حاج قاسم
Iran (Islamic Republic of)
مهدی
۲۰:۵۷ ۱۶ بهمن ۱۳۹۹
نمی دانم چرا خیلی ها فکر می کنند هر چی تو ذهنشون می گذرد حتما اتفاق می افتد! آن هم در مورد چیزهایی که نه اصلا دیدند و نه اطلاع کامل و مشخصی در مورد آن موضوع دارند.باور کنید خیلی وقت هست که دوران جزم اندیشی به پایان رسیده!!! گاهی اوقات هم بد نیست که بگیم این فقط نظر من هست و شاید فقط یک فکر وخیال!!! ما به زحمت بر روی محیط اطراف خودمان احاطه داریم بعد می خواهیم در مورد تمام حوادث وقوانین موجود در کائنات هم نظر بدهیم!!! آخر و عاقبت خیلی از این نظرها یا می شود دروغ، یا توهم و یا بدعت ... گاهی کمی تامل و تفکر هم بد نیست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۵۷ ۱۶ بهمن ۱۳۹۹
روحش شاد باد .
Iran (Islamic Republic of)
عمار
۱۴:۵۷ ۱۶ بهمن ۱۳۹۹
روح پاک مطهر و ملکوتی صدیق شهید بزرگوار عزیز سردار دلها شاد باد حتما در عالم برزخ به دیدار مرحوم علی انصاریان عزیز خواهد رفت سردار دلها و تنهاش نمیگذاره روحش شاد باد .
والسلام و صلوات التماس دعا .
آخرین اخبار