در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان مطرح شد؛

هدف گذاری در راستای ارتقای ورزش بعد از پایان دوران کرونا/ فاز دوم پویش نذر رهایی آغاز شد

مدیرعامل بنیاد احسان گفت: پیش بینی کرده ایم که بعد از بحث کرونا، بتوانیم در موضوع ورزش سرمایه گذاری جدی با هدف امید آفرینی داشته باشیم.

سعید سلیمانی مدیرعامل بنیاد احسان ستاد اجرایی فرمان امام در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه رفاه و تعاون گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، اظهار کرد: بنیاد احسان به عنوان متولی بحث‌های اجتماعی در ستاد اجرایی فرمان امام با شبکه‌ای از بانوان فعال اجتماعی، جهادی و... ارتباط دارد.

او با بیان اینکه ما ۲ هزار گروه جهادی و خیریه بانوان را ساماندهی کردیم و در سراسر کشور با آن‌ها در ارتباط هستیم، گفت: تلاش داریم در حوزه جدید با سازماندهی خدمات اجتماعی در مراکز نوآوری اجتماعی بانوان نقش آفرینی‌های تخصصی‌ را در سطح کشور برای زنان تعریف کنیم.

سلیمانی افزود: بانوان در کشور و دین ما به عنوان یک عنصر اجتماعی اثرگذار دیده شده‌اند، سازماندهی تخصصی آن‌ها در عرصه‌های اجتماعی به خصوص در شرایطی مثل مشاوره و ... که ورود جدی بانوان ضروری است، اهمیت دارد.

مدیرعامل بنیاد احسان ستاد اجرایی فرمان امام گفت: با توجه به اینکه عرصه‌های اجتماعی، گسترده‌ است، موضوعاتی مثل خدمات ورزشی، سازماندهی مساجد و... توسعه پیدا می‌کند.

او ادامه داد: پیش بینی کرده‌ایم که بعد از بحث کرونا، بتوانیم در موضوع ورزش سرمایه گذاری جدی‌ به خصوص در مناطق محروم با هدف امید آفرینی و شور و نشاط مردم داشته باشیم.

مدیرعامل بنیاد احسان با بیان اینکه در حوزه عدالت آموزشی و تمرکز در حوزه‌های تربیتی به اولویت مناطق محروم و تمرکز مساجد، توجه ویژه‌ای داریم، ادامه داد: زوج‌هایی را غالبا مشاهده می‌کنیم که بدون نداشتن جهیزیه نمی‌توانند زندگی مشترک خود را آغاز کنند، ما این افراد را شناسایی می‌کنیم و تا حد امکان به آن‌ها کمک می‌کنیم.

سلیمانی تصریح کرد: فاز دوم پویش نذر رهایی در ستاد اجرایی فرمان امام و بنیاد احسان شروع شده است.

او با بیان اینکه خانواده زندانیان غالبا درگیر مسائلی هستند و برخی از این مسائل از جنس معیشتی، اجتماعی و... است، ادامه داد: سعی کرده‌ایم در راستای فاز دوم این پویش با همکاری دستگاه‌های دیگر این قشر آسیب پذیر را حمایت کنیم و مردم در این زمینه به خوبی مشارکت کرده‌اند.

مدیرعامل بنیاد احسان گفت: پیش بینی می‌کنیم تا پایان سال بتوانیم نیاز‌های بخش زیادی از این خانواده‌ها را تأمین کنیم.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار