پس لرزه‌های تحقیر در اولدترافورد؛

صدای قدیس‌ها درآمد

مسئولان باشگاه ساوتهمپتون نسبت به قضاوت داور بازی شب گذشته تیمشان مقابل منچستر یونایتد واکنش نشان دادند.

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، در چارچوب بازی‌های هفته بیست و دوم لیگ برتر فوتبال انگلیس، شب گذشته تیم فوتبال منچستر یونایتد به مصاف ساوتهمپتون رفت و با نتیجه پرگل ۹ بر صفر حریفش را شکست داد.  

قدیس‌ها که در این دیدار متحمل شکست سنگینی شدند، از اتحادیه فوتبال انگلیس درخواست کردند مایک دین، داور بازی تیمشان مقابل منچستر یونایتد از این پس قضاوت هیچ یک از بازی‌های ساوتهمپتون را برعهده نگیرد.  

دین در جریان بازی شب گذشته پس از گذشت ۲ دقیقه از آغاز بازی، الکساندر جانکویتس را با کارت قرمز مستقیم اخراج کرد تا ساوتهمپتون ۱۰ نفره کار را دنبال کند.   با این حال قدیس‌ها نسبت به این تصمیم داور اعتراضی نداشتند، اما اخراج یان بدنارک در دقیقه ۸۶ و اعلام پنالتی به سود شیاطین سرخ، اعتراض باشگاه ساوتهمپتون را در پی داشت، زیرا مسئولان این باشگاه معتقدند که داور تحت تاثیر تمارض آنتونی مارسیال قرار گرفته و به اشتباه مدافع لهستانی تیمشان را اخراج کرده است.


بیشتر بخوانید: 


از طرف دیگر با توجه به برتری ۶ بر صفر منچستر یونایتد تا دقیقه ۸۶ و فرصت نداشتن ساوتهمپتون برای جبران نتیجه، داور می‌توانست از اخراج بدنارک و ۹ نفره کردن تیم میهمان چشم پوشی کند.  

طبق اعلام رادیو سولنت، باشگاه ساوتهمپتون از اتحادیه فوتبال انگلیس درخواست کرده که به دلیل عملکرد ضعیف داوری در بازی شب گذشته، دیگر قضاوت بازی‌های این تیم به مارک دین سپرده نشود. این درخواست هنوز با نتیجه‌ای همراه نشده و باید دید مسئولان اتحادیه فوتبال انگلیس در این باره چه تصمیمی می‌گیرند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار