سنندج به عنوان شهر خلاق پلاک کوبی می شود

شهردار سنندج از برگزاری آیین پلاک کوبی سنندج شهر خلاق موسیقی با حضور معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور و هیات همراه خبر داد .

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ،حشمت اله صیدی شهردار سنندج گفت:موسیقی یکی از پر طرفدارترین هنر‌ها در استان کردستان بوده که هنرمندان به نامی و پرآوازه ای هم در این زمینه فعالیت دارند.

او افزود: یکی از مهم‌ترین رویداد‌های فرهنگی در این دوره پیوستن سنندج به شبکه شهر‌های خلاق یونسکو در زمینه موسیقی بود.

صیدی از برگزاری آیین پلاک کوبی سنندج شهر خلاق موسیقی با حضور معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور و هیات همراه خبر داد و گفت: شهر سنندج در هشتم آبان ماه سال ۹۸ به شبکه شهر‌های خلاق جهان در زمینه موسیقی ملحق شد.

او اعلام کرد: در ایران تنها چهار شهر توانستند به شبکه شهر‌های خلاق یونسکو محلق شوند که این شهر‌ها عبارت است از سنندج در حوزه موسیقی، رشت صنایع غذایی، اصفهان صنایع دستی و بندرعباس در زمینه صنایع دستی و مردمی به شبکه شهر‌های خلاق یونسکو پیوسته اند.

شهردار سنندج بیان کرد: پیوستن سنندج به شبکه شهر‌های خلاق جهان موجب توسعه فرهنگی و هنری و جذب گردشگر و رشد و شکوفایی در زمینه‌های مختلف خواهد بود.

گفتنی است؛مراسم پلاک کوبی سنندج شهر خلاق موسیقی روز پنج شنبه ۱۶ بهمن ماه سالجاری ساعت ۸ صبح در محل ساختمان شهرداری سنندج واقع در خیابان امام (ره) برگزار می‌شود.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.