وزیر صهیونیست: اسرائیل باید مستقل از آمریکا درباره پذیرش ایران هسته‌ای اقدام کند

وزیر امور اسکان رژیم صهیونیستی مدعی شد تل‌آویو باید مستقل از آمریکا در خصوص برنامه هسته‌ای ایران تصمیم‌گیری کند.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از خبرگزاری راشاتودی، زاچی هانگبی، وزیر امور اسکان صهیونیست‌ها نسبت به اقدام آمریکا علیه برنامه هسته‌ای ایران ابراز ناامیدی کرد و گفت: اسرائیل خود باید درباره پذیرش یا رد ایران هسته‌ای تصمیم بگیرد.

زاچی هانگبی روز چهارشنبه به شبکه کان گفت: تل‌آویو باید مستقلا تصمیم بگیرد که آیا حمله (به تاسیسات هسته‌ای ایران) را به تنهایی آغاز کند یا با جمهوری اسلامی هسته‌ای از در آشتی درآید.

وزیر امور اسکان رژیم صهیونیستی با تاکید بر اینکه آمریکا هیچگاه به تأسیسات هسته‌ای ایران حمله نخواهد کرد، افزود: اسرائیل باید تصمیم بگیرد که آیا ایران هسته‌ای را بپذیرد یا باید برای رفع این خطر به طور مستقل عمل کند.

هانگبی مدعی شد: این احتمال وجود دارد که در آینده گزینه‌ای (به جز حمله نظامی به ایران) وجود نداشته باشد. امیدوارم وقتی رهبری ما با این معضل روبرو شد، آن (ایران مسلح به هسته ای) را نپذیرد.

داعیه دولت جو بایدن برای بازگشت به توافق هسته‌ای ایران دغدغه‌ فراوانی را برای صهیونیست‌ها در ماه‌های اخیر موجب شده است. ادعا‌های امنیتی صهیونیست‌ها درباره برنامه هسته‌ای ایران در حالی مکررا عنوان می‌شود که بنا به گزارش مرکز بین المللی مطالعات صلح استکهلم این رژیم در سال ۲۰۲۰ تعداد کلاهک‌های هسته‌ای خود را از ۸۰ به ۹۰ مورد افزایش داده است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۱۷ ۱۵ بهمن ۱۳۹۹
این ها دعواهای زرگری بین آمریکا و اسرائیل هستش تا بگن مذاکره برای اسرائیلی ها بده تا ایران سریع بره مذاکره کنه.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۱۸ ۱۵ بهمن ۱۳۹۹
دقیقا همینه. کابینه بایدن همه یهودی صهیونیستند و در واقع کابینه اسراییله نه آمریکا. بیچاره اونایی که دل به اومدن بایدن خوش کرده بودند
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
reza
۱۴:۲۷ ۱۵ بهمن ۱۳۹۹
رژیم منحوس غاصب صهیونیستی عددی نیست که از اینگونه اظهارات سخیف بهره ای عایدش شود اینها در همین حد لفاظی است و بس.....این رژیم اگر در مورد ادعاهای مطروحه جرءاتی داشت در جنگ با باریکه نوار غزه 48ساعته پرچم سفید تسلیم را بالا نمی برد....فیزیک بدنی یک انسان را در مقابل یک مگس در نظر بگیرید مگس با وز وز کردن زیاد و کلافه کردن انسان در نهایت با یک حرکت مگس کش توسط انسان به فنا میرود مگس اسرائیلی صهیونیست در مقابل راکت های دست ساز حماس عاجز است چگونه؟ توانائی مقابله و جنگ را با بارش موشک سجیل دارد؟ کافی است یک موشک نقطه زن چند تنی با مرکز هسته ای دیمونا برخورد کند به قول سیدآل محمد(ص) سیدحسن نصرالله در عرض چند دقیقه اسرائیل به عصر حجر باز خواهد گشت واز روی نقشه جهانی حذف خواهد شد به همین راحتی.....و سران رژیم منحوس غاصب صهیونیستی اسرائیل خود نیز به این مسئله واقف و آگاهند و این اراجیف سخیف فقط و فقط وز وز مگسی عصبانی است همین و بس والسلام.......
آخرین اخبار