جواد هاشمی: هیچ چیزی مهمتر از مقاومت انصاریان مقابل این ویروس نیست

هنرمند مطرح و دوست علی انصاریان درباره آخرین وضعیت او در بیمارستان فرهیختگان توضیحاتی را ارائه داد.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، سید جواد هاشمی هنرمند مطرح کشورمان و دوست علی انصاریان درباره آخرین وضعیت او عنوان کرد: خوشبختانه علی در حال مقاومت است و این مقاومت مهم‌تر از دارو‌ها و مراقبت‌های پزشکی است اگر علی بتواند این مقاومت را ادامه دهد به امید خدا بتواتنیم تا صبح خبر‌های خوبی را بشنویم.

هاشمی ادامه داد: فعلا اکسیژن او از ۵۵ درصد بالا‌تر آمده و ضربان قلب او نیز ۱۸۰ به ۱۳۰ رسیده است، اما باید باور کنیم که ریه او بسیار درگیر شده و شرایط را سخت کرده است.

او افزود: من فکر می‌کنم علی انصاریان آن قدر قوی است که خود را در این ۱۲ روز نگه داشته است و مردم باید دعا کنند که در روز‌های آینده هم خودش را محکم نگه دارد و مقاومت کند تا انشالله خدا هم کمک کند تا علی پیش ما بماند.

هاشمی ادامه داد: پزشکان معتقد هستند این بیماری با توجه به درگیر کردن ریه وبالا بردن ضربان قلب بیماری نا شناخته‌ای است، ولی انصاریان تا به اینجا هم خوب مقاومت کرده است.

هاشمی درباره شایعات فضای مجازی گفت: علی همچنان نفس می‌کشد و دلیل این شایعات را نمی‌دانم.

او ادامه داد: شایعه کردن بد‌ترین نوع برخورد‌های مجازی است و من برای این صحبت‌ها بسیار متاسف هستم. ما باید انرژی‌های خودمان را برای علی بفرستیم تا او هم بتواند مقاومت کند چرا که هیچ چیزی مهم‌تر از مقاومت او مقابل این ویروس (کرونا) نیست و با آن چیزی که من در علی می‌بینم اگر خودش بخواهد حتما در بین ما باقی می‌ماند.


بیشتر بخوانید 


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۵۲ ۱۵ بهمن ۱۳۹۹
خدایا تو رو قسم به این روز عزیز علی رو به مادرش هدیه بده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۲۲ ۱۵ بهمن ۱۳۹۹
سید تو رو به جدت دعاش کن
آخرین اخبار