مرغ و روغن زودتر میگیریم یا کرونا؟!

این روز‌ها تامین خیلی از کالا‌های اساسی از جمله روغن و مرغ به دغدغه‌ای جدی برای خانواده‌ها در کل کشور و استان هرمزگان تبدیل شده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از هرمزگان، بیش از یک هفته است که مرغ باز هم پرکشیده و در بازار کمیاب و حتی نایاب شده است.

من هم مثل خیلی دیگر از شهروندان بندرعباسی در خرید و تهیه مرغ گرم طی روز‌های گذشته ناکام بوده ام چرا که مرغ باز هم پرکشیده است و ما نیز هر چه به دنبالش می‌گردیم، پیدایش نمی‌کنیم.

مغازه داران می‌گویند که سهمیه مرغ ما کم شده است و روزانه حداکثر ۱۰۰ کیلو مرغ دریافت می‌کنیم که جوابگوی نیاز مشتریان نیست و در همان دقایق اولیه تمام می‌شود.

برخی از مغازه داران هم می‌گویند اصلا سهمیه ندارند.

برخی هم در این آشفته بازار، مرغ را گرانتر از نرخ مصوب می‌فروشند.

مسئولان هم که مثل همیشه بار‌ها از رفع مشکل کمبود مرغ در سطح کشور خبر داده اند، اما هنوز اتفاق خاصی رخ نداده است.


بیشتر بخوانید


مسئولان هرمزگان هم می‌گویند که در زمینه تولید مرغ در استان هیچ گونه مشکلی نداریم و مرغ به اندازه کافی وجود دارد، اما بررسی‌های میدانی ما نشان می‌دهد که وضعیت بازار خلاف گفته‌های مسئولان است.

بازار روغن هم تعریف چندانی ندارد و برای تهیه این کالای اساسی هم یا باید در صف کرونایی بایستیم و یا در سطح شهر بچرخیم تا شاید ۱ لیتر روغن پیدا کنیم.

انگار حالا حالا‌ها باید ایستادن در صف‌های شلوغ و کرونایی برای خرید روغن و دویدن دنبال مرغ را تحمل کنیم. البته به شرط اینکه زودتر از گرفتن مرغ و روغن، کرونا نگیریم!

انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
امیررضا
۲۳:۰۷ ۲۳ بهمن ۱۳۹۹
عالیییی