فرمانده ستاد مقابله با کرونا در تهران مطرح کرد؛

کاهش درآمد بیمارستان‌ها با شیوع کرونا

زالی گفت: در حال حاضر به دلیل شیوع کرونا در کشور درآمد بیمارستان‌ها کاهش چشمگیری داشته است.

به گزارش خبرنگار حوزه بهداشت و درمان گروه علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران جوان، علیرضا زالی فرمانده ستاد مدیریت مقابله با بیماری کرونا در کلانشهر تهران صبح امروز در مراسم افتتاح پروژه‌های درمانی بیمارستان ۱۵ خرداد، اظهار کرد: بیمارستان ۱۵ خرداد در راه تکامل به نقطه اوج رسیده و در ابعاد مختلف توسعه پیدا کرده است.

او با اشاره به اینکه بیمارستان ۱۵ خرداد در عرصه ملی کارنامه درخشانی دارد و در حوزه جراحی دست در کشور نمونه است، افزود: شاهد اضافه شدن تخت‌های بیمارستانی در این بیمارستان طی مدت زمان کوتاهی بودیم. با شیوع بیماری کرونا در کشور درآمد بیمارستان‌ها کاهش یافته است.

بکارگیری روش‌های نوین جراحی در بیمارستان ۱۵خرداد

زالی بیان کرد: بیمارستان ۱۵ خرداد عمل‌های جراحی سخت را انجام می‌دهد. شاخص طول مدت اقامت بیماران در این بیمارستان ۱/۳ روز است و بیش از ۷۵ درصد مراجعه کنندگان از عمل‌های انتخابی رضایت دارند.

او افزود: بیمارستان ۱۵ خرداد در زمینه ارائه روش‌های نوین و تکنیک‌های جدید جراحی نمونه است و الگوی موفقی در امر آموزش و پژوهش محسوب می‌شود. 

زالی گفت: در زمینه بیمارستان هوشمند باید اقدامات بهتری انجام شود. سال آینده طرح هوشمند سازی بیمارستان‌های کشور را به طور جدی پیگیری می‌کنیم و بیمارستان ۱۵ خرداد در آینده الگو و مدل بیمارستان‌های هوشمند در کشور خواهد بود.

کاهش ۳۰ درصدی عمل‌های جراحی با شیوع کرونا

در ادامه مراسم یاوری رئیس بیمارستان ۱۵ خرداد گفت: با تامین منابع فضای بیمارستان گسترش پیدا کرده است. با شیوع بیماری کرونا سیاست بیمارستان افزایش تخت‌های بخش مراقبت‌های ویژه بود و در مدت حدود سه ماه هفت تخت آی سی یو اضافه کردیم.

او افزود: بیمارستان ۱۵ خرداد تمام زیر ساخت‌های لازم در خصوص هوشمندسازی بیمارستان فراهم کرده است.

یاوری بیان کرد: در سال جاری به دلیل شیوع کرونا در کشور شاهد کاهش ۳۰ درصدی عمل‌های جراحی بوده ایم.


بیشتربخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.