بهره برداری از خط انتقال آب و ایستگاه پمپاژ روستای چشین

مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان همدان از بهره برداری از ایستگاه پمپاژ و خط انتقال آب روستای چشین خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، سید هادی حسینی بیدار مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان همدان با اشاره به بهره برداری از ایستگاه پمپاژ و خط انتقال آب روستای چشین،گفت: دغدغه چندین ساله روستای چشین  در مورد کمبود آب برطرف شد.

او با بیان اینکه این طرح در اجرا مشکلات زیادی داشتند،گفت: اعتبارات شرکت آبفا روستایی برای این طرح کافی نبود و با کمک خیران و  همراهی مسوولان این طرح به سرانجام رسید.

مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان همدان  با اشاره به روند انجام این طرح ،بیان کرد: از بالای کوی محمدیه حدود ۴ هزاو  ۲۰۰ متر لوله گذاری ۱۶۰ میلی متری تا مخزن روستا داشته ایم ، تا  آب با کیفیت را از طریق ایستگاه پمپاژ با ظرفیت ۱۰ لیتر در ثانیه به انشعابات آب این روستا برساند.

حسینی بیدار با بیان اینکه برای اجرای این طرح یک میلیارد تومان هزینه داشته است، گفت: طرح  جمع آوری فاضلاب و خط انتقال فاضلاب همدان به چشین با ۵ میلیارد تومان اعتباربه زودی آغاز می‌شود.

او با اشاره به بهره برداری ایستگاه پمپاژ و خط انتقال آب روستای چشین همدان،گفت: با اجرای این طرح مشکل کمبود و فشار آب برای هزار و ۸۰۰ نفر جمعیت روستای چشین همدان برطرف شد.

مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان همدان با بیان اینکه در این روستا ۷۰۰ مشترک آب داریم، گفت: خوشبختانه دغدغه چندین ساله روستای چشین در مورد کمبود آب و تاسیسات آن را حل شد.

محمدی فرماندار همدان هم گفت: برای اجرای این طرح مردم و اهالی این روستا همکاری خوبی با مسئولان داشته اند و برای حفظ سلامتی آنها به زودی خط انتقال جمع آوری فاضلاب این روستا هم آغاز می شود.

انتهای پیام/ا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.