تلاش اسرائیل در برچینی تمامی فعالیت‌های هسته‌ای ایران + فیلم

رژیم صهیونیستی در تلاش است تا ایران تمامی فعالیت‌های هسته‌ای خود را متوقف کند.

به گزارش گروه فیلم و صوت باشگاه خبرنگاران جوان، صنعت هسته‌ای، صنعتی مهم و حیاتی برای کشورهاست و با توجه به کمبود منابع و بالا بودن آلودگی برخی سوخت‌ها، داشتن فعالیت هسته ای می تواند کمک چشمگیری به پاکیزگی محیط زیست، رفع نیاز در بخش تامین آب شیرین و انرژی، تولید دارو، درمان های پیشرفته بیماری و... کند.

کشور ایران در همین رابطه توانسته است علوم هسته ای را کسب کرده و از این دانش به سمت رفع نیازهای خود قدم بردارد و اگر این مساله به بهره برداری برسد، مردم کشور می توانند به خوبی فواید این صنعت حیاتی را درک کنند اما کشورهای پیشرفته جهان در تلاشند تا مانع دستیابی ایران به علوم مختلف هسته ای شوند و حتی رژیم صهیونیستی که اوایل تلاش می کرد تا ایران به غنی سازی هایی با درصدهای بالا دست پیدا نکند، اما اکنون تلاش می کند تا کشورمان حتی در سطح کم و تحقیقاتی هم نتواند به این صنعت مهم دسترسی داشته باشد و نیازهای حیاتی آینده مردم کشور را رفع کند.

در همین رابطه کارشناس صهیونیست شبکه اینترنشنال عنوان کرد که اسرائیل می‌خواهد ریشه برنامه هسته‌ای ایران را بخشکاند و معتقد است ایران احتیاجی به اورانیوم غنی شده ندارد.

 

 


بیشتر بخوانید


 

 

 

انتهای پیام/

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار