دانشگاه بیرجند جزو ۱۰ دانشگاه برتر کشور در آموزش مجازی

دانشگاه بیرجند با توسعه زیرساخت‌ها و استفاده از امکانات الکترونیکی یکی از ۱۰ دانشگاه برتر کشور در آموزش مجازی است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند، نجفی معاون پژوهش، فناوری و نوآوری دانشگاه بیرجند گفت: با شیوع کرونا و لزوم بهره گیری از آموزش مجازی، زیرساخت‌های فاوای دانشگاه بیرجند توسعه یافت به طوری که دانشگاه بیرجند در آموزش مجازی یکی از ۱۰ دانشگاه برتر کشور است.

او افزود: آمورش مجازی فرصت مناسبی را برای حضور موثرتر دانشگاه بیرجند بین کشور‌های منطقه به ویژه کشور‌های همسایه فراهم کرده است.

نجفی عنوان کرد: در این زمینه با کشور افغانستان ارتباطات علمی خوبی برقرار شده است.


بیشتر بخوانید


معاون پژوهش، فناوری و نوآوری دانشگاه بیرجند با اشاره به رشد چشمگیر این دانشگاه در بحث کارآفرینی و نوآوری بیان کرد: مرکز نوآوری دانشگاه بیرجند با بیش از ۱۴ شرکت دانش بنیان قرارداد منعقد کرده که تا اواخر سال ۱۴۰۰ به بیش از ۵۰ شرکت خواهد رسید.

او با بیان اینکه جهت گیری آموزش عالی خراسان جنوبی به سمت ظرفیت‌های استان گام موثری به منظور افزایش ارزش افزوده برای تولیدکنندگان است اظهار کرد: در بحث قرارداد‌های منعقد شده با دستگاه‌های خارج از دانشگاه هم، رشدی ۵۰ درصدی داشته ایم و پژوهش‌ها به سمت طرح‌های تقاضا محور هدایت می‌شوند.

نجفی در خصوص مقاله‌های ISI هم گفت: تعداد مقالات ISI دانشگاه بیرجند از ۳۱ مقاله در سال ۸۴ به ۲۱۸ مقاله در سال ۹۸ افزایش یافته است.

انتهای پیام/ ر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.