مدیرعامل بیمه کوثر مطرح کرد؛

استفاده از تجربیات شبکه وکلای کشور با انعقاد بیمه نامه حامی

مشعلچی فیروزآبادی گفت: یکی از مشخصه‌های بیمه نامه حامی برای بازنشستگان نیروهای مسلح، استفاده از تجربیات شبکه وکلای کشور است.

به گزارش خبرنگار بانک و بیمه  گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، مجید مشعلچی فیروزآبادی مدیرعامل بیمه کوثر امروز در مراسم امضای قرارداد بیمه نامه حامی بازنشستگان نیروهای مسلح اظهار کرد: مجموعه بیمه کوثر همیشه به دنبال منزلت و مشیت جامعه هدف بوده است و عمده گروه هدف بازنشستگان هستند.

او ادامه داد: سند تحول قضایی کشور به دنبال پیشگیری از وقوع جرم و تشکیل پرونده‌های قضایی است از این رو سازمان بازنشستگی نیروهای مسلح در این امر پیش قدم شد.

این مقام مسئول بیان کرد: این بیمه نامه چندین مشخصه بارز دارد. از مشخصه‌های بارز آن می‌توان به رایگان بودن، تسهیل فرایند ثبت نام به صورت غیر حضوری و استفاده از تجربیات شبکه وکلای کشور اشاره کرد. این بیمه نامه امروز افتتاح می‌شود و بازنشستگان از ۲۲ بهمن می‌توانند با تماس با شماره ۸۲ ۳۸۲  از این طرح استفاده کنند.


بیشتربخوانید


مشعلچی فیروزآبادی در پایان بیان کرد: در صورت اقدام بازنشستگان ظرف مدت کمتر از دو ساعت در هرکجا از کشور باشند از همان استان با آنها تماس گرفته می‌شود و بهترین وکلای همان شهر با آنها ارتباط برقرار می‌کنند. همچنین اگر این گروه تمایل داشته باشند به صورت حضوری از این خدمات استفاده کنند، می‌توانند با مراجعه به مراکز حقوقی مورد نظر ترجیحاً مراکز حقوقی تحت پوشش با ارائه کارت ملی از خدمات استفاده کنند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار