امیر حیدری در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان مطرح کرد؛

ثبت خاطرات شهدا با تاسیس کانون‌های مختلف در نیروی زمینی ارتش

فرمانده نزاجا گفت: در نیروی زمینی ارتش خاطرات شهدای عزیز را به رشته تحریر در می‌آوریم.

امیر سرتیپ کیومرث حیدری فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران در گفت‌وگو با  خبرنگار دفاعی امنیتی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره نقش این نیرو در ترویج فرهنگ دفاع مقدس اظهار کرد: نیروی زمینی محوری ارتش مفتخر است که در دفاع مقدس ۴۶ هزار شهید را تقدیم امنیت، آزادی و استقلال میهن عزیز و مقدس ایران کرده است. در ادامه بایستی راه، منش و سیره نورانی شهدا برای آحاد جامعه تبیین شود که در این زمینه هم با بذل مساعی نیرو‌های مسلح و ارتش به ویژه نیروی زمینی ارتش تلاش مقدسی صورت گرفته است.

وی ادامه داد: هدف تبیین سیره و زندگی نامه شهدا برای جامعه این است که نسل‌های آینده با این سیره‌های نورانی ارتباط برقرار کنند و راه آن‌ها که ولایت مداری و در نهایت ختم به خیر شدن با همین ولایت مداری است برای جامعه و نسل‌های آینده تبیین و معرفی شود.

فرمانده نیروی زمینی ارتش با بیان اینکه این نیرو نقش موثری در ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و همچنین گرامی داشت یاد و خاطره شهدا ایفا می‌کند، یادآور شد: ما در نیروی زمینی ارتش کانون‌هایی را به وجود آوردیم که خاطرات شهدای عزیز را به رشته تحریر دربیاورند. در همین راستا هم با چندین سازمان همکاری بسیار فشرده‌ای داریم که یاد شهیدان همواره در فضای جامعه تبیین شود.

وی ادامه داد: در راستای ثبت و ضبط خاطرات و زندگی‌نامه شهدای عزیز ایران اسلامی در سازمان‌های عقیدتی سیاسی ارتش، اداره عقیدتی  سیاسی نیروی زمینی ارتش و سازمان حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس در ستاد کل نیرو‌های مسلح و ستاد ارتش واقعا همکاری‌ها و تلاش‌های خوبی صورت گرفته و نتیجه آن تألیف کتاب‌های بسیاری درباره سیره و خاطرات شهدا بوده است.

امیر سرتیپ حیدری در پایان گفت: درباره نقش نیروی زمینی ارتش در دفاع مقدس کتاب‌های مستند و مرجع نوشته شده است تا نسل‌های آینده بتوانند با استفاده از این کتاب‌ها با شهدای عزیز و دفاع مقدس ارتباط خوبی برقرار کنند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار