بهره برداری از ۴۵ طرح در حوزه تربیت بدنی آموزش و پرورش آذربایجان غربی

معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش آذربایجان غربی گفت: امسال ۴۵ طرح در حوزه تربیت بدنی آموزش و پرورش استان به بهره برداری می‌رسد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از ارومیه، رضا میدان رو معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش استان با تبریک دهه فجر انقلاب اسلامی در خصوص طرح‌های افتتاح شده یا در حال اجرای معاونت تربیت بدنی وسلامت استان آذربایجان غربی اظهار داشت: امسال ۸ میلیارد و ۵۵۰ میلیون ریال اعتبار برای سه طرح شاخص حوزه تربیت بدنی شامل چمن مصنوعی، کلاس درس تربیت بدنی و مدرسه پویا اختصاص یافت.

او از افتتاح طرح چمن مصنوعی مدرسه طراوت ناحیه یک ارومیه به مساحت ۵۶۰ مترمربع و اعتباری بالغ بر ۱ میلیارد و ۷۵۰ میلیون ریال خبر داد و افزود: آموزش و پرورش استان تا کنون تعداد ۹ چمن مصنوعی احداث کرده است.

این مقام مسئول از ایجاد ۱۷ کلاس درس تربیت بدنی با اعتباری بالغ بر ۴ میلیارد ریال در طول سالجاری خبر داد و گفت: از این تعداد ۷ طرح افتتاح شده، ۶ طرح در دست اجراست و ۳ طرح در دهه فجر به بهره برداری می‌رسد.

معاون تربیت بدنی آموزش و پرورش استان بیان کرد: امسال ۲۸ طرح مدرسه پویا در مدارس استان با اعباری بالغ بر ۲ میلیارد و ۸۰۰ میلیون ریال به بهره برداری می‌رسد.

او افزود: از این تعداد ۱۶ طرح افتتاح شده، ۸ طرح در حال اجراست و ۴ طرح در دهه فجر به بهره برداری می‌رسد.

انتهای پیام/ط

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.